تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802495580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع نمايندگان كرمان:بودجه دولت براي كرمان مطلوب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع نمايندگان كرمان:بودجه دولت براي كرمان مطلوب نيست
رئيس مجمع نمايندگان استان كرمان گفت: بودجه‌اي كه از سوي دولت براي استان كرمان به مجلس شوراي اسلامي ارائه شده است، مطلوب نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، محمدمهدي زاهدي امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمايندگان كرمان طي امروز نشست‌هايي را با موضوعات مختلف با مديران استاني برگزار كرد.

وي از برگزاري نشست مجمع نمايندگان استان كرمان با عليرضا رزم‌حسيني استاندار جديد كرمان خبر داد و افزود: در اين نشست مباحث كلان استان كرمان و اولويت‌هايي مطرح شد كه بايد توسط نمايندگان و يا استاندار كرمان پيگيري شوند.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: در نشست با استاندار كرمان همچنين بحث‌هاي خوبي در مورد نحوه تعامل، همكاري و همراهي مجمع نمايندگان استان كرمان با مدير ارشد اين خطه داشتيم.

زاهدي عنوان كرد: نمايندگان استان كرمان در مجلس شوراي اسلامي در نشست با استاندار كرمان به توافق‌هاي خوبي در مورد چگونگي نقش بخش خصوصي در توسعه و پيشرفت كرمان رسيدند.

وي از برگزاري نشست مجمع نمايندگان و استاندار كرمان با مديران بخش خصوصي در امروز خبر داد و افزود: تنگناهاي بودجه‌اي سال جاري محور بحث اين نشست بود.

زاهدي با اشاره به اينكه اختصاص بودجه در بخش عمراني استان كرمان پايين است، گفت: در اين زمينه قرار شد، نشست‌هايي با وزير اقتصاد و نوبخت و در صورت لزوم با مسئولان خزانه برگزار كنيم.

وي با گلايه از لايحه بودجه‌اي كه براي استان كرمان به مجلس شوراي اسلامي ارائه داده شده است، اظهار كرد: مجموعه درآمدي استان كرمان در سال آينده را در حالي بسيار افزايش داده‌اند و بر اين اساس ميزان ماليات 70 درصد بايد افزايش يابد كه بودجه كرمان 26 درصد كاهش داشته است.

اين نماينده همچنين از كاهش 50 درصدي بودجه عمراني استان كرمان در لايحه بودجه خبر داد و تصريح كرد: اين كاهش در حالي صورت گرفته كه كرمان به عنوان پهناورترين استان كشور با مشكلات اساسي در حوزه راه مواجه است.

زاهدي اذعان داشت: چنانچه قرار باشد درآمد در نظر گرفته شده براي استان كرمان وصول شود، فشار زيادي به مردم وارد مي‌شود و ضررهاي بسياري متوجه مردم كرمان مي‌شود.

وي بيان كرد: هيچ مشورتي براي بودجه استان كرمان با نمايندگان مجلس و يا مسئولان استاني صورت نگرفته و اين در حالي است كه كارشناسان در كرمان افزايش 15 درصدي مجموعه درآمدي كرمان را منطقي مي‌دانند.

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنان خود از برگزاري نشست مجمع نمايندگان استان كرمان با مديركل راه و شهرسازي، مديركل منابع طبيعي، مديركل بيمه ايران در استان كرمان و مديران صنعت برق كرمان خبر داد و افزود: در اين نشست‌ها تنگناهاي موجود در حوزه‌هاي مختلف مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

زاهدي خاطرنشان كرد: با توجه به مشكلاتي كه استان كرمان در زمينه كمبود آب دارد، طرح‌هاي انتقال آب از بهشت‌آباد، خليج فارس و درياي عمان به استان كرمان پيگيري و اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام/80019/ذ30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن