تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور در كرمانشاه: دولت يازدهم براي تمام كارهاي خود برنامه و راهبرد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور در كرمانشاه: دولت يازدهم براي تمام كارهاي خود برنامه و راهبرد دارد
كرمانشاه - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: اولين جلسه شوراي برنامه ريزي استان كرمانشاه در دولت يازدهم با حضور معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، استاندار كرمانشاه و مديران كل ادارات و رؤساي سازمانها و ارگانهاي دولتي استان در سالن شهداي دولت استانداري كرمانشاه با محوريت بررسي نيازهاي بودجه‌اي و اعتبارات اين استان برگزار شد.
در اين جلسه معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور گفت: بودجه سال آينده نه براساس توافق ژنو، بلكه براساس شرايط موجود كشور طراحي شده و خود را براي شرايط بدتر نيز آماده كرده ايم.
به گزارش خبرنگار ما محمدباقر نوبخت افزود: دشمنان بدانند كه با تحريم و فشار به جمهوري اسلامي ايران نمي‌توانند به اهداف خود دست پيدا كنند.
وي اظهار كرد: در تخصيص بودجه و اعتبارات پروژه‌هاي عمراني سال 93، نهايت تلاش خود را براي اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام كه بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارند، بكار گرفته ايم.
وي با تقدير از عملكرد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: انصافا نمايندگان مردم در خانه ملت در حل بسياري از مشكلات بودجه‌اي كشور همراه دولت شده‌اند كه جاي تقدير دارد.
نوبخت، همچنين با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص طراحي برنامه‌هاي لازم براي پيشبرد اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: براي بودجه سال آينده به فرمايشات معظم له توجه ويژه كرده‌ايم و با تمام وجود از مصالح كشور كه با خون شهدا بدست آمده پاسداري و صيانت خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه دولت يازدهم براي تمام كارهاي خود برنامه و راهبرد دارد، افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبي براي اجراي پروژه‌هاي مختلف بويژه طرح‌هاي كشاورزي، خدماتي و گردشگري از محل صندوق توسعه ملي در نظر گرفته‌ايم كه استان كرمانشاه با توجه به ظرفيت‌هاي بالقوه خود مي‌تواند از اين صندوق براي توسعه برنامه‌ها استفاده كند.
معاون رئيس جمهوري با اشاره به فداكاري مردم ايران بويژه مردم كرمانشاه در جنگ تحميلي اظهار كرد: تمام تلاش خود را براي حل مشكل چنين مردمي كه همواره و پيوسته از آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي حفاظت كرده‌اند بكار گرفته ايم.
وي افزود: كرمانشاه در هشت سال جنگ تحميلي دچار لطمات گسترده‌اي شد و از اين جهت از مسير توسعه كشور باز ماند بنابراين بايد با همدلي و همراهي با يكديگر مشكلات اين استان را حل كنيم تا شرايط بهتري براي كرمانشاه رقم بخورد.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري با بيان اينكه دولت تلاش دارد تا بصورت شفاف و كاملا مشخص وضعيت بودجه را براي سال آينده تشريح كند و در اين زمينه به هيچ عنوان به دنبال پنهان كاري نيست، افزود: وظيفه خود مي‌دانيم كه مردم در جريان كارها و برنامه‌هاي دولت قرار گيرند.
وي همچنين گفت: در اين جلسه دور هم جمع شده‌ايم تا مشكلات و مسائل استان را مورد بررسي قرار دهيم و با ارائه راهكارها در جهت رفع اين مشكلات اقدام نماييم.
نوبخت با بيان اينكه با سفرهاي بعدي مسائل استان را مورد پيگيري قرار خواهم داد، از اعزام نماينده خود به كرمانشاه ظرف چند روز آينده به منظور تخصيص اعتبارات لازم به پروژه‌هايي كه بهره‌برداري آنها در خدمت رساني به مردم موثر است، خبر داد.
وي گفت: همچنين به اجراي پروژه‌هاي سفر مقام معظم رهبري به استان نگاه ويژه‌اي خواهيم داشت و در برنامه‌ها تلاش خواهيم كرد تا اعتبارات لازم به اين پروژه‌ها كه با تاكيدات معظم له براي استان به تصويب رسيده است، تخصيص پيدا كند.
وي در پايان گفت: اميدواريم با پيگيري‌ها و تلاش‌هاي بيشتر مشكلات اين استان را رفع نماييم و مردم كرمانشاه كه مردمي شريف و بزرگوار هستند با اميد و نشاط بيشتري به آينده نگاه كنند.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن