تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802751515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور: در سال آينده هر فصل يك سبد كالايي توزيع خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور: در سال آينده هر فصل يك سبد كالايي توزيع خواهد شد
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور با بيان اينكه در اقتصاد مقاومتي دولت بايد توجه ويژه‌اي به معيشت مردم داشته باشد، گفت: در سال جاري دو سبد كالايي و در سال آينده در هر فصل يك سبد كالايي به اقشار هدف داده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس محمد‌باقر نوبخت در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با بيان اينكه حماسه اقتصادي به دنبال حماسه سياسي مورد انتظار و توجه است، اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتي حداقل دو ويژگي بايد مورد توجه قرار گيرد كه به واسطه آن بتوان در برابر فشارهاي جهاني مقاومت و استوار ماند.
وي افزود: اولين شرط در اين اقتصاد برخورداري از همه ظرفيت‌هاي اقتصادي كشور است به طوري كه هم‌اكنون ما ظرفيت بزرگي در حوزه نيروي انساني، منابع طبيعي و حتي منابع مالي داريم كه مي‌توان از آن به نحو شايسته‌‌اي براي استقرار جمهوري اسلامي ايران در جايگاهي مناسب استفاده كرد.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور افزود: ويژگي بعدي در اين اقتصاد توجه خاص و ويژه به معيشت مردم است زيرا وقتي قرار است كشور در برابر فشارهاي اقتصادي مقاومت كند، بايد معيشت مردم را به خوبي تامين كند؛ دست يافتن به اين امكان نيازمند برخورداري از ظرفيت‌هاي داخلي است و هم‌اكنون در قالب برنامه 5 ساله توسعه در دستور كار قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه براي شكل‌گيري اقتصاد مقاومتي بايد در سال سوم برنامه توسعه و سال آينده برنامه‌ريزي مناسبي صورت گيرد، گفت: خوشبختانه در لايحه بودجه سال آينده كه تمامي دخل و خرج‌ها در آن پيش‌بيني مي‌شود، برنامه‌ريزي مناسبي براي شكل‌گيري اقتصاد مقاومتي مورد توجه قرار گرفته است.
نوبخت تصريح كرد: با وجود اينكه منابع درآمدي كشور با توجه به تحريم‌ها حداقل 7.3 درصد كمتر نسبت به سال جاري پيش‌بيني شده و اين لايحه به صورت انقباضي طراحي شده است، اما مي‌توان از ظرفيت‌هاي كشور و همچنين منابع موجود به نحو بهتري استفاده كرد.
وي با اشاره به ظرفيت توليد 4 ميليون بشكه نفت در روز اظهار داشت: با وجود اين ظرفيت از يك ميليون بشكه آن براي صادرات استفاده مي‌كنيم، به همين دليل محدوديت در منابع مالي وجود دارد اما در همين شرايط توجه به معيشت مردم بايد مورد توجه همه برنامه‌ريزان كشور باشد.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور ادامه داد: پيش‌بيني بودجه عمراني براي سال‌ آينده نسبت به بودجه مصوب سال جاري حداقل 33 درصد كمتر است و به همين دليل بايد بر اساس يك اقتصاد مقاومتي به نحو مطلوب‌تري از اين منابع استفاده كنيم و در اين شرايط نبايد يك استان بگويد سهم من كمتر است، زيرا هم‌اكنون زمان اختلاف‌نظر نيست و بايد وحدت نظر وجود داشته باشد. وي افزود: بودجه عمراني سال آينده حدود 37 هزار ميليارد تومان است. ما تصميم گرفتيم به جاي تخصيص قطره‌چكاني به هزاران طرح آن را براي 2 هزار و 906 طرح كه بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارند، اختصاص دهيم تا مردم ثمره بودجه سال 93 را در سال آينده ببينند.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن