تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802980924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوريكميته ويژه‌اي براي اتخاذ راه‌هاي جبران كاهش بودجه كردستان تشكيل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوريكميته ويژه‌اي براي اتخاذ راه‌هاي جبران كاهش بودجه كردستان تشكيل مي‌شود
نماينده مردم شهرستان‌هاي سنندج،كامياران و ديواندره در مجلس گفت: با حضور معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري كميته‌اي خاص استان كردستان تشكيل مي‌شود تا راه‌هايي براي جبران كاهش بودجه استان اتخاذ شود.


سيداحسن علوي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به روند اجراي قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه اشاره و اظهار كرد: متاسفانه تاكنون قوانين برنامه هاي توسعه در كشور ما محقق نشده است.

وي تصريح كرد: بخشي از قانون برنامه اول توسعه كه اجرايي نشد وارد برنامه دوم شد و اين روال تاكنون كه 2 سال و 9 ماه از آغاز برنامه پنجم مي‌گذرد هم ادامه پيدا كرده است.

وي كافي نبودن اعتبارات را از دلايل اجرايي نشدن قوانين برنامه‌هاي توسعه در كشور خواند و بيان داشت: در سندهاي راهبردي كشور كه قانون برنامه هم يكي از آنهاست, هيچ وقت هماهنگي مناسبي بين منابع و سرمايه لازم و وضعيت قوانين تدوين شده با واقعيت هاي موجود صورت نگرفته است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي سنندج، كامياران و ديواندره در مجلس شوراي اسلامي به لايحه بودجه امسال اشاره كرد و افزود: ارائه لايحه بودجه 93 در موعد مقرر به مجلس از حسن هاي دولت يازدهم به شمار مي آيد.

علوي خاطرنشان كرد: بدون شك لايحه بودجه‌اي كه فاقد ضابطه و بدون در نظر گرفتن واقعيات جامعه تدوين شده باشد تحقق پيدا نمي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: از 784 هزار ميليارد تومان بودجه جاري سال 93، ميزان بودجه عمومي كشور 195 هزار ميليارد تومان است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي سنندج، كامياران و ديواندره در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد 37 هزار و 700 ميليارد تومان براي اعتبارات عمراني تخصيص داده شود.

علوي اظهارداشت: از ميزان اعتبار پروژه‌هاي عمراني تاكنون 6 هزار ميليارد تومان آن تخصيص داده شده و تاپايان سال شايد اين رقم به 11 ميليارد تومان برسد لذا زاويه بين واقعيت و پيش‌بيني‌ها بسيار زياد است.

وي با اشاره به اينكه طبق برنامه چشم‌انداز 20 ساله كشور سالي 1000 كيلومتر راه آهن در كشور بايد ساخته شود، تصريح كرد: متاسفانه سالي 100 كيلومتر هم ساخته نشده و اين نشان از انحراف در پيش‌بيني‌ها با واقعيت موجود دارد.

وي خاطرنشان كرد: مكان‌يابي و امكان‌سنجي در احداث و اجراي تعدادي از برنامه‌ها و پروژ‌ه‌ها غلط است و بيشتر بخشي‌نگري مي‌شود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي سنندج، كامياران و ديواندره در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: متاسفانه بيمارستاني بدون مكان‌سنجي مناسب و تحقيق و پژوهش ساخته مي‌شود فقط به اين دليل كه عنوان شود اين بيمارستان توسط فلان شخص يا اداره و سازمان احداث شده است.

علوي تصريح كرد: كشورهاي توسعه يافته اگر پروژه‌اي را شش ماهه به اجرا در مي‌آورند دو سال يا بيشتر بر روي آن فكر مي‌كنند در صورتيكه اين روند در كشور ما معكوس است.

وي اظهار داشت: به دليل عدم تطبيق برنامه‌ها با واقعيت موجود اكثر برنامه‌ها به طور كامل در كشور ما به اجرا در نمي‌آيد.

وي به استعفا و اعتراض نمادين نمايندگان استان به لايحه بودجه 93 اشاره كرد و بيان داشت: جنگ تحميلي منجر به ضعيف شدن استان از لحاظ پيشرفت و توسعه نسبت به ساير استان‌هاي كشور شد و اگر ميزان بودجه اختصاصي به استان هم كم شود وضعيت استان بدتر مي‌شود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي سنندج، كامياران و ديواندره در مجلس شوراي اسلامي در پايان افزود: قرار شده با حضور معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري كميته‌اي خاص استان كردستان تشكيل شود تا راه‌هايي براي جبران كاهش بودجه استان اتخاذ شود.

انتهاي پيام/79003/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن