تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رئيس جمهوردر جمع مديران استان كرمانشاه: بودجه سال آينده بر اساس وضع موجود كشور تنظيم شده است نه توافقات ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: معاون رئيس جمهوردر جمع مديران استان كرمانشاه: بودجه سال آينده بر اساس وضع موجود كشور تنظيم شده است نه توافقات ژنو
ما بودجه سال آينده را نه بر اساس توافق ژنو بلكه بر اساس شرايط موجود كشور طراحي و خود را براي شرايط بدتر نيز آماده كرده ايم .


معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهورگفت: در تخصيص بودجه و اعتبارات به پروژه هاي عمراني ‘ نهايت تلاش و اهتمام خود را براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام كه بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارند براي سال 1393 بكار گرفته ايم.

به گزارش دفتر خبرگزاري برنا در استان كرمانشاه‘ دكتر محمد باقر نوبخت شب گذشته در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كه با حضور استاندار كرمانشاه و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد ‘ طي سخناني اظهار داشت:از ساليان گذشته با استان كرمانشاه آشنا هستم و در زمان جنگ كه مشكلات و سخت هايي كه بر مردم اين ديار گذشت از نزديك مشاهده كردم.

وي با بيان اينكه استان كرمانشاه ظرفيت ها و توانمندي هاي ويژه اي براي حركت به سمت توسعه دارد ‘ گفت: تلاش داريم با همكاري و همدلي با نمايندگان و همچنين مديريت ارشد استان مشكلات مربوط به كرمانشاه را رفع نمائيم.

وي در ادامه به تدوين بودجة سال آينده گفت: ما بودجه سال آينده را نه بر اساس توافق ژنو بلكه بر اساس شرايط موجود كشور طراحي و خود را براي شرايط بدتر نيز آماده كرده ايم و دشمنان بدانند كه با تحريم و فشار به كشور نمي توانند به اهداف خود دست پيدا كنند.

معاون نظارت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور با تقدير از عملكرد نمايندگان مردم كشور در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: انصافاً نمايندگان مردم در خانه ملت در حل بسياري از مشكلات بودجه اي كشور همراه دولت شده اند كه عملكرد آنان جاي تقدير و تشكر دارد.

دكتر نوبخت همچنين با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص طراحي برنامه هاي لازم براي پيشبرد اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: براي بودجه سال آينده به اين فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) توجه ويژه نموده ايم و با تمام وجود از مصالح كشور كه با خون شهدا بدست آمده پاسداري و صيانت خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه دولت يازدهم براي تمام كارهاي خود برنامه و استراتژي دارد‘ خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اعتبارات خوبي براي اجراي پروژه هاي مختلف به ويژه طرح هاي كشاورزي ‘ خدماتي و گردشگري از محل صندوق توسعه ملي در نظر گرفته ايم كه استان كرمانشاه با توجه به ظرفيت هاي بالقوه خود مي تواند از اين صندوق جهت توسعه برنامه هاي خود استفاده كند.

دكتر نوبخت با اشاره به فداكاري هاي مردم كشور بويژه مردم استان در طول جنگ تحميلي تصريح كرد: تمام تلاش خود را براي حل مشكل چنين مردمي كه همواره و پيوسته از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي حفاظت كرده اند بكار گرفته ايم و در اين زمينه تدبير و طراحي برنامه هاي تاثيرگذار داريم.

وي بيان داشت: استان كرمانشاه در طول 8 سال جنگ تحميلي دچار لطمات گسترده اي شد و از اين جهت از مسير توسعه كشور باز ماند بنابراين بايد با همدلي و همراهي با يكديگر مشكلات اين استان را حل نمائيم تا شرايط بهتري براي كرمانشاه رقم بخورد.

معاون نظارت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور با بيان اينكه دولت تلاش دارد تا بصورت شفاف و كاملاً مشخص وضعيت بودجه را براي سال آينده كشور تشريح نمايد و در اين زمينه به هيچ عنوان به دنبال پنهان كاري نيستيم و جزء وظيفه خود مي دانيم كه مردم در جريان كارها و برنامه هاي دولت قرار گيرند.

وي همچنين گفت: در اين جلسه دور هم جمع شده ايم تا مشكلات و مسائل استان را مورد بررسي قرار دهيم و با ارائه راهكارها در جهت رفع اين مشكلات اقدام نمائيم.

دكتر نوبخت با بيان اينكه با سفرهاي بعدي مسائل استان را مورد پيگيري قرار خواهم داد‘ از اعزام نماينده خود به استان ظرف چند روز آينده به منظور تخصيص اعتبارات لازم به پروژه هايي كه بهره برداري آنها در خدمت رساني به مردم موثر است ‘ خبر داد.

وي بيان داشت: همچنين به اجراي پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به استان نگاه ويژه اي خواهيم داشت و در برنامه ها تلاش خواهيم كرد تا اعتبارات لازم به اين پروژه ها كه با تاكيدات معظم له براي استان به تصويب رسيده است ‘ تخصيص پيدا كند.

وي در پايان گفت: اميدواريم با پيگيري ها و تلاش هاي بيشتر مشكلات اين استان را رفع نمائيم و مردم استان كه مردمي بسيار شريف و بزرگوار هستند با اميد و نشاط بيشتري به آينده نگاه كنند.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن