تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باقري بنابي در نطق ميان دستور: خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گريبان كشور را خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: باقري بنابي در نطق ميان دستور: خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گريبان كشور را خواهد گرفت
منظور از بخش فرهنگي مسائل ديني و بخشهاي عفاف و حجاب مي‌باشد كه فقط ۳ درصد از بودجه به فرهنگ اختصاص داده شده است. باقري بنابي در نطق ميان دستور: خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گريبان كشور را خواهد گرفت
نماينده مردم بناب با اشاره به خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گفت: وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۹۳ بلاتكليف باقي مانده كه بايد تكليف آن مشخص شود و از طرفي خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گريبان كشور را خواهد گرفت و مشخص نيست كه در بودجه براي حل اين معضل چه تدبيري انديشيده شده است.
به گزارش خبرنگار ايلنا محمد باقري بنابي صبح امروز- يكشنبه- درنطق پيش از دستور مجلس شوراي اسلامي طي سخناني در صحن علني مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبري سال‌ها پيش بحث مبارزه با مفاسداقتصادي را مطرح و لزوم اجراي سياست‌هاي اصل ۴۴ را ابلاغ كردند ولي آيا اين سياست‌ها اجرايي و به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري نسبت به بخش خصوصي توجه شده است؟ آيا بخش خصوصي، خصولي است يا خصوصي؟ و آيا در بودجه سنوات كشور به بخش بودجه واقعي توجه شده است؟
نماينده مردم بناب همچنين در ادامه افزود: آيا در خصوص بدي‌هاي بخش خصوصي واقعي كه به خاطر تحريم‌ها و نوسانات ارزي دچار مشكل شده‌اند در بودجه سال ۹۳ تدبيري اتخاذ شده است؟
وي گفت: هركس به حوزه انتخابيه خود كمي با دقت نگاه كند، نقش خصوصي‌سازي را در آباداني و عمران آنجا خواهد ديد اين درحالي است كه شبه دولتي‌ها را جايگزين بخش خصوصي كرده‌اند و تا زماني كه از خصوصي سازي اصيل در كشور حمايت نشود وضعيت كشور از اين هم بد‌تر خواهد شد
باقري بنابي با اشاره به اختصاص بودجه به بخش فرهنگ بيان داشت: الان كه فصل بودجه نويسي در كشور است، چند درصد از بودجه به بخش فرهنگي اختصاص داده شده است؟
وي در ادامه افزود: منظور از بخش فرهنگي مسائل ديني و بخشهاي عفاف و حجاب مي‌باشد كه فقط ۳ درصد از بودجه به فرهنگ اختصاص داده شده است.
باقري بنابي با اشاره به خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده،گفت: وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۹۳ بلاتكليف باقي مانده كه بايد تكليف آن مشخص شود و از طرفي خطر كاهش جمعيت تا چند سال آينده گريبان كشور را خواهد گرفت و مشخص نيست كه در بودجه براي حل اين معضل چه تدبيري انديشيده شده است.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن