تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلشكر سليماني: گزينه نظامي عليه ايران دروغ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرلشكر سليماني: گزينه نظامي عليه ايران دروغ است
فرمانده نيروي قدس سپاه، عبارت آمريكايي‌ها مبني بر اينكه گزينه نظامي عليه ايران روي ميز است، را دروغ دانست و گفت: آمريكا در بعد سياسي نيز جايي در دل ملت‎ها ندارد و به عنوان يك كشور منفور در ميان مردم جهان شناخته شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرلشكر قاسم سليماني در يادواره شهداي سيرجان، با بيان اينكه "فهم حقيقي ولايت و نظام جمهوري اسلامي ايران توانست استكبار جهاني و آمريكا را به زانو درآورد"، اظهار كرد: آمريكا در شرايطي كه بزرگترين قدرت قلمداد مي‌شد، در همه ابعاد فروريخته است.

وي آمريكا را مقروض‌ترين كشور جهان،‌ به لحاظ اقتصادي عنوان كرد و ادامه داد: اين كشور در بعد سياسي نيز جايي در دل ملت‎ها ندارد و به عنوان يك كشور منفور در ميان مردم جهان شناخته شده است.

فرمانده نيروي قدس سپاه در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود، عبارت "گزينه نظامي عليه ايران روي ميز است" را دروغ دانست و خاطرنشان كرد: حمله آمريكا به عراق و افغانستان نتيجه‌اي جز شكست براي آنها نداشت. آمريكا در كشورهاي مورد حمله خود درمانده است و تنها نتيجه اين گردن‌كشي‌ها در منطقه، سرافكندگي براي اين كشور بوده است.

سليماني به موقيعت كنوني جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان اشاره كرد و افزود: ملت ايران با عنايت به خدا، ائمه معصومين(ع) و رهبر انقلاب اين قابليت را دارد كه يك كشور تأثيرگذار در دنيا باشد. كشورمان با تكيه بر ولايت توانسته استكبارگران را به زانو در آورد، برخي از كشور‌هاي استكبار از جمله آمريكا امروز به دروغ مي‎گويند كه ايران با تحريم و فشار به زانو درآمده است، در حالي كه خود اين كشورها در برابر خواسته‌هاي ملت ايران سر تسليم فرود آورده‌اند.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به دوران دفاع مقدس نيز اظهار كرد: جنگ يك مدرسه بود كه توانست تحولي در جامعه ايجاد كند و از هر قشر نمايندگاني داشته باشد. اگر چه جنگ براي ما يك دفاع مقدس بود ولي عصاره حقيقي مكتب تشيع كه اساتيد آن شهدا بودند، تاثير حقيقي گذاشتند و هر گردان و گروهان از فرماندهان خود كه يك استاد برجسته بودند، تاثير مي‌گرفتند. در جنگ جوهره انسان‌ها پنهان نمي‌ماند و اين القاب امروزي مانند سردار و سرلشكر هم نبود، هركسي با ايمان خدايي خودش شناخته و موثر واقع مي‌شد و در جنگ فقط اسلام و خدا نقش داشت.

وي با تاكيد بر اينكه "همه طعم مرگ را مي‌چشند اما اينكه چند درصد به فيض شهادت مي‌رسند، مهم است"، اظهار كرد: شهدا امروز در هر منطقه امامزادگاني هستند كه هرگز فراموش نمي‌شوند و در شهر سيرجان شهيد زندي، شهيد مكي ابادي و ديگران يك امامزاده همانند ساير امامزاده‌ها هستند كه هر فردي هم مخالف آن‌ها باشد نمي‌تواند آن‌ها را از جامعه محو كند زيرا با خدا معامله كرده‌اند، مانند امام حسين(ع) كه با خدا معامله كرد و جاويد ماند.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه، به نقش انقلاب و امام خميني(ره) پرداخت و گفت: امام (ره) براي جامعه جهاني و ملت ايران كار بزرگي كرد و توانست دين را پشتوانه حكومت قرار دهد. براي همين اين ملت و اين انقلاب شكست‌ناپذير شدند.

سليماني همچنين افزود: در دنيا هيچ مذهبي جز تشيع و فقه شيعه اين‌گونه كمال و بلوغ ندارد كه ملت را با همه وجود در خدمت دين و اسلام قرار دهد.

اگر كسي اعتقادي به جمهوري اسلامي و رهبري نداشته باشد، نه ملي‌گراست و نه معتقد به نظام اسلامي

وي ادامه داد: پس از امام راحل(ره)، امام خامنه‌اي به عنوان رهبر معظم انقلاب بدون هوا و هوس و با تكيه بر اسلام و مردم توانست دو محور اصلي يعني جمهوري اسلامي و ولايت فقيه را به اثبات برساند و اقتدار كشور را ثابت كرد. من اعتقاد قلبي دارم اگر كسي اعتقادي به جمهوري اسلامي و رهبري نداشته باشد، نه ملي‌گراست و نه معتقد به نظام اسلامي.

فرمانده نيروي قدس سپاه با بيان اينكه "اگر كسي صداي رهبر خود را نشنود، به طور يقين صداي امام زمان(عج) خود را هم نخواهد شنيد"، تصريح كرد: امروز خط قرمز ما بايد توجه تمام و اطاعت از مقام معظم رهبري باشد.

سليماني همچنين خاطرنشان كرد: آمريكا كه روزي بر سه گزينه قدرتي خود يعني سياسي و نظامي و اقتصادي مي‌تازيد، امروز دروغ مي‌گويد كه ما با تحريم و تهديد ايران را به مذاكره وادار كرده‌ يا نظام اسلامي ضعيف شده است. در حال حاضر آمريكا از نظر اقتصادي مقروض‌ترين كشور دنيا بوده و از نظر نظامي در هر كشوري دخالت نظامي داشته، شكست خورده است.

وي تاكيد بر اينكه "آمريكا از نظر سياسي در هيچ كجاي دنيا مورد قبول نيست"، تصريح كرد: ما با لطف خداوند و ائمه معصومين(ع) و با فهم حقيقي از نظام و ولايت اين قابليت را داريم كه يك قدرت مقتدر و موثر در جهان باشيم، اين ملت با تكيه بر مقام معظم رهبري و دولت خدمتگزار مي‌تواند بر سختي‌ها فائق شود و اميد ما و همه دعاي پدران و مادران شهدا تحقق اين مسأله است.

تبريك به استاندار جديد كرمان

فرمانده نيروي قدس سپاه در بخش ديگري از صحبتهاي خود در سيرجان، به انتصاب استاندار جديد كرمان اشاره كرد و گفت: خوشبختانه نخستين سفر استاندار جديد كرمان به سيرجان با يادواره شهدا آغاز شده است و مردم اين شهرستان حق بزرگي به گردن انقلاب و دوران دفاع مقدس دارند. اين شهرستان داراي سرداران بزرگي است كه هرگز فراموش نمي‌شوند.

سليماني با بيان اينكه "امروز افراد ديگري يعني خانواده شهدا هستند كه ما به آنها عشق مي‌ورزيم"، خاطرنشان كرد: به استاندار كرمان كه خود و سه برادرش در جبهه‌ها بودند، سمت جديد را تبريك مي‌گويم.

انتهاي پيام

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن