تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير كشور: دشمن كارآمدي نظام اسلامي را هدف گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير كشور: دشمن كارآمدي نظام اسلامي را هدف گرفته است
قم/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي تصوير دارد

وزير كشور گفت: دشمن امروز كارآمدي نظام اسلامي را هدف گرفته است.
آقاي رحماني فضلي در مراسم معارفه استاندار جديد قم، جابجايي مديران را در دولت ها امري طبيعي دانست و گفت: اين جابجايي ها براي تغيير گفتمان هايي است كه از راي مردم نشات مي گيرد و به معناي نارضايتي از مديران گذشته نيست.
وي به توجه جدي رئيس جمهوري به بحث اعتدال به عنوان گفتمان دولت اشاره كرد و گفت: اعتدال يك طريقت است كه در همه ابعاد مي تواند معني پيدا كند و استاندار بايد اين گفتمان را درعمل پياده و پيگيري كند.
رحماني فضلي كارآمدي را مهمترين چالش كشور با دشمنان دانست و گفت: از نظر دشمنان ، كارآمدي نظام نقطه ضعف كشور بشمار مي رود از اين رو آنها با انواع تحريم ها در نفت و مسائل اقتصادي در صدد فشار به جمهوري اسلامي هستند.
وزير كشور با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران حق خود را از طرق مختلف حاكم در عرصه بين المللي مي گيرد گفت: با همين رويكرد وارد مذاكرات شده ايم اما تحليل آنها اين است كه دولت جديد با علم به تاثير گذاري تحريم ها وارد اين مذاكرات شده است و رويكرد مذاكره ايران ، نتيجه فشارهاست.
آقاي رحماني فضلي به بودجه امسال كشور اشاره كرد و گفت : در برنامه پنجم توسعه ، رشد اقتصادي هشت درصدي هدف قرار گرفته است درحاليكه با رقم بودجه جاري امسال كه حدود 150 هزار ميليارد تومان است به حداكثر رشد ، يك درصد خواهد بود.
وزير كشوردر اين مراسم كه با حضور نمايندگان بيوت مراجع تقليد، ائمه جمعه و مديران استان در استانداري برگزار شد آقاي رحماني فضلي وزير كشور ، با قدرداني از خدمات يكسال و نيم آقاي پيريايي استاندار سابق ، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش را به عنوان استاندار جديد قم معرفي كرد.
0002

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن