تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ۴۰۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعزام ۴۰۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت گفت: تاكنون بيش از ۴۰۰ هزار زائر ايراني از مرزها عبور كرده و به كربلاي معلي اعزام شده‌اند، هم‌اكنون مشكل اصلي سرماي هواست كه حتي باعث شده تعدادي از زائران از نيمه راه به كشور بازگردند.


ناصر خدرنژاد در گفت و گو با فارس گفت: 400 هزار زائر ايراني تا كنون از مرزها عبور و به كربلاي معلي اعزام شده اند و مشكل خاصي در مسير اعزام ها وجود ندارد.

وي ادامه داد: مشكل اصلي سرماي شديد هوا است كه باعث شده است حتي تعدادي از زائران از نيمه راه به كشور بازگردند و همچنان به زائران توصيه مي كنيم حتماً لباس گرم با خود به همراه داشته باشند.

معاون سازمان حج و زيارت تصريح كرد: نكته ديگري كه بايد مورد توجه زائران قرار گيرد اين است كه پس از اربعين حسيني براي بازگشت عجله نداشته باشند و با طمأنينه طي چند روز پس از اربعين حسيني به كشور بازگردند.

خدر نژاد افزود: اين تعداد از زائران ظرف 15 روز از مرزها عبور كرده اند و اگر تمام آنها بخواهند ظرف يك يا دو روز به كشور بازگردند در مرزها از لحاظ حمل و نقل و تغذيه دچار مشكل مي شويم كه باعث اذيت شدن خود زائران مي شود.

وي همچنين در خصوص اعزام هاي عمره مفرده گفت: تا كنون 5 پرواز عمره بدون تأخير انجام شده است و خوشبختانه مشكلي وجود ندارد.

خدر نژاد ادامه داد: زمان ثبت نام هاي متقاضيان اعزام به عمره مفرده به استان ها سپرده شده است و احتمال تمديد مهلت ثبت نام نهايي متقاضيان وجود دارد و متقاضيان همچنان مي توانند براي ثبت نام نهايي و تكميل ثبت نام خود به دفاتر خدمات زيارتي مراجعه كنند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن