تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801191447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بيش از370هزار زائر ايراني به كربلا


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: اعزام بيش از370هزار زائر ايراني به كربلا
رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه تا امروز ۳۷۰ هزار زائر ايراني به كربلاي معلي اعزام شده‌اند، گفت: به منظور تسريع در روند اعزام زائران، هزينه‌هاي بيمه و هلال‌احمر در مرزها حذف شده است.
فارس: سعيد اوحدي گفت: روز گذشته از تمام مرزهاي جنوبي كشور بازديد كرديم و مشكل خاصي در اين مرزها وجود نداشت، تنها مشكل اساسي صدور ويزاي اضطراري از طرف دولت عراق بود كه مسير اعزام را كند كرده بود.

وي ادامه داد: اما امروز خوشبختانه وضعيت اعزام‌ها بهتر شده است و تا امروز 370 هزار زائر ايراني به كربلاي معلي اعزام شده‌اند تا در همايش ميليوني عزاداران حسيني در ايام اربعين حسيني شركت كنند.

رئيس سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: به دليل سردي هوا در مرزها، تا روز گذشته بيش از 30 هزار تخته پتو در بين زائران توزيع شده است و ما همچنان به زائران توصيه مي‌كنيم كه حتماً لباس گرم و پتو همراه خود داشته باشند.

اوحدي اظهار داشت: به دليل تسريع در روند اعزام‌ها، سازمان‌ حج و زيارت تصميم ‌گرفت هزينه بيمه و هلال‌احمر زائران را در مرز چزابه و خرمشهر تقبل كند تا روند اعزام‌ها سرعت گيرد.

* اعزام 4 پرواز عمره تا امروز

رئيس سازمان حج و زيارت با اشاره به پروازهاي عمره گفت: تا امروز 4 پرواز عمره مفرده بدون تأخير انجام شده است و خوشبختانه مشكلي در روند صدور ويزاها وجود ندارد.

وي ادامه داد: امروز همايش بزرگ روحانيون با حضور بيش از يك هزار روحاني در قم برگزار شد و فردا نيز همايش ديگري با حضور روحانيون كاروان‌هاي عمره مفرده در سازمان‌هاي حج و زيارت برگزار مي‌شود.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن