تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 400 هزار زائرايراني در اربعين به كربلا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعزام 400 هزار زائرايراني در اربعين به كربلا
معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت از صدور رواديد براي اعزام زائران ايراني به كربلا خبر داد و گفت: در ايام اربعين حسيني 400 هزار زائر ايراني، در كربلا حضور خواهند داشت.


ناصر خدرنژاد افزود: تا كنون 100 هزار زائر ايراني توسط سازمان حج به عتبات عاليات از مرزهاي شلمچه ، چزابه و همچنين مرز مهران اعزام شده اند .

وي تاكيد كرد: از اين تعداد زائران حدود 84 هزار نفر از مرزهاي شلمچه و چزابه و 16 هزار نفر نيز از مرز مهران عازم عتبات شده اند و طي روزهاي آينده با نزديك شده به ايام اربعين حسيني تعداد زائران به 400 هزار نفر خواهد رسيد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت در مورد عوارض خروج زائران نيز گفت: در گذشته در مرزهاي شلمچه و چزابه از هر زائر ايراني 15 هزار تومان و در مرز مهران نيز هفت هزار و 500 تومان دريافت مي شد كه طي مذاكرات انجام شده با منطقه آزاد اروند عوارض خروج در هر سه مرز يكسان و با 50 درصد كاهش به هفت هزار و 500 تومان رسيده است.

خدرنژاد اظهار داشت: به طور متوسط روزانه پنج هزار زائر ايراني از مرز مهران و 20 هزار زائر نيز از مرزهاي شلمچه و چزابه به عتبات عاليات عراق اعزام مي شوند.

وي از آغاز دوره جديد اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات خبر داد و گفت: دوره جديد اعزام 23 آذر آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد و طي اين مدت 267 هزار نفر اعزام خواهند شد.

معاون سازمان حج به تحت پوشش بيمه قرار گرفتن تمامي زائران اعزامي اشاره كرد و افزود: چنانچه اتفاقاتي براي زائران رخ دهد و زائري دچار حادثه شود، تا سقف 114 ميليون تومان ديه پرداخته مي شود همچنين به زائران تا سقف 15 ميليون هزينه بستري و يك ميليون تومان نيز هزينه درمان سرپايي پرداخت مي شود. (مهر)

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن