تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از نهمين شب خاطره راه سرخزنان همچون مردان قهرمانان دفاع مقدس بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نهمين شب خاطره راه سرخزنان همچون مردان قهرمانان دفاع مقدس بودند
امام جمعه‌ شهر محمديه گفت: زنان همچون مردان قهرمانان دفاع مقدس بودند و در انجام امور محوطه طي دوران دفاع مقدس از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نداشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، در نهمين شب خاطره راه سرخ، حجت‌الاسلام سيدحسن موسوي مويني امام جمعه‌ شهر محمديه به تشريح نحوه‌ ثبت‌نام و حضور روحانيون در جبهه‌هاي مختلف و در قالب نيروهاي رزمي و تبليغي پرداخت.

وي كه در دوران دفاع مقدس، مسئوليت كميته اعزام مبلغ قزوين را بر عهده داشت، گفت: يكي از وظايف عمده ما در دفتر تبليغات اسلامي قزوين اعزام روحانيون به جبهه‌‌ها بود و روحانيون همواره در دفاع مقدس همپاي رزمندگان حضور داشتند كه وجود نزديك به صد شهيد طلبه روحاني در استان قزوين بيانگر روشن اين مطلب است.

موسوي مويني با بيان اينكه صدها روحاني و طلبه به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل در هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، ابراز داشت: كميته اعزام مبلغ قزوين علاوه بر اعزام روحاني به يگان‌هاي لشگر 16 زرهي به برخي ديگر از لشكرهاي ساير استان‌ها نيز مبلغ اعزام مي‌كرد.

امام جمعه محمديه با بيان خاطراتي از دوران اعزام روحانيون به جبهه‌هاي مختلف، به تشريح نقش ارزنده زنان در دفاع مقدس پرداخت و گفت: زنان همچون مردان، قهرمانان دفاع مقدس بودند و در انجام امور محوطه طي دوران دفاع مقدس از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نداشتند.

وي افزود: همانگونه كه حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زينب (س) با قرائت خطبه‌هاي جانسوز خود، همواره از ولايت دفاع كرده و به شهادت رسيدند، زنان ما نيز با هديه فرزندان و عزيزانشان در راه انقلاب و اسلام، دين خود را به نظام جمهوري اسلامي ادا كردند.

موسوي مويني كه خود بارها براي حضور در جمع رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشته است به بيان خاطرات خود از جبهه‌ها پرداخت.

در ادامه مراسم نهمين شب خاطره راه سرخ حجت‌الاسلام هاشمي، پدر و برادر شهيد، با قرائت اشعاري در وصف شهدا به بيان خاطرات خود در خصوص شهدا پرداخت.

همچنين در مراسم يادشده رزمنده بسيجي اسدالله ميوه‌چين خاطرات خود را در خصوص حضور روحانيون در جبهه‌ها و نقش ارزشمند آنان در تشويق رزمندگان به ادامه‌ي نبرد بيان و از نقش سردار شهيد امير بدايار بهبودي در روند پيروزي‌هاي رزمندگان ياد كرد.

گفتني است: شب خاطره راه سرخ كه آخرين پنجشنبه هر ماه در سالن اجتماعات گلزار شهداي قزوين برگزار مي‌شود، اين هفته برنامه‌ خود را با گراميداشت ياد و خاطره امير لشكر اسلام، شهيد بدايار بهبودي يكي از شهداي لشگر 16 زرهي قزوين برگزار كرد.

انتهاي پيام/77009/غ30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن