تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسكيت به المپيك جوانان راه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اسكيت به المپيك جوانان راه يافت
رييس فدراسيون بين المللي اسكيت از حضور اين رشته در المپيك جوانان خبر داد و گفت: اسكيت در رقابتهاي المپيك جوانان در نانجينگ چين حضور خواهد داشت.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، آراكو در نامه اي به فدراسيون اسكيت كشورمان ضمن اعلام اين خبر و تاكيد بر حضور اسكيت در رقابت هاي المپيك جوانان در ماه آگوست 2014، اعلام كرده است كه اسكيت به صورت نمادين در اين رويداد شركت و پس از بررسي شرايط و ميزان علاقه مندي ورزشكاران و تماشاگران در صورت موافقت مسوولان مربوطه، به صورت رسمي در رقابت هاي 2018 آرژانتين حضور خواهد داشت.

آراكو در اين نامه ضمن اشاره به مذاكرات صورت گرفته با مسوولان IOC و پس از خبرهايي كه در خصوص احتمال حذف كشتي از رقابت هاي المپيك مطرح شده بود، گفت: پس از بررسي هاي صورت گرفته كشتي در المپيك باقي ماند اما مسوولان مربوطه موافقت خود را با حضور اسكيت در المپيك جوانان اعلام كردند و اميد بسيار داريم تا اين ورزش به جايگاهي كه در خور شان نام آن است، دست يابد.

گفتني است فدراسيون اسكيت از سال گذشته ضمن مذاكراتي با مسوولان فدراسيون جهاني و مسوولان فدراسيون آرژانتين، راهكارهاي حضور اسكيت در المپيك جوانان را مورد بررسي قرار داده بود كه در نهايت تعاملات صورت گرفته بين فدراسيون ايران و آرژانتين و حمايت هاي رييس فدراسيون بين المللي اسكيت، زمينه ساز اين موفقيت شد.

فدراسيون اسكيت نيز در پاسخ به نامه آراكو از آمادگي كامل ايران براي حضوري موثر و فعال در رقابت هاي نانجينگ خبر داد و اعلام كرد: با توجه به اين كه تمامي رشته هاي اسكيت در ايران فعال است ايران توانايي اين را دارد كه در المپيك جوانان، حضور يابد.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن