تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشايي كتابخانه و موزه ملك از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازگشايي كتابخانه و موزه ملك از فردا
«موسسه كتابخانه و موزه ملي ملك» پس از يك توقف كوتاه 30 روزه در خدمات‌رساني فرهنگي به مخاطبان به دليل انجام اصلاحات داخلي معماري، از فردا يكم دي 1392، خدمات‌رساني خود به مراجعه‌كنندگان را ازسرمي‌گيرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، خدمات‌رساني فرهنگي به بازديدكنندگان موزه و مخاطبان و مراجعان كتابخانه‌ ملك، در برهه زماني 30 روزه، از يكم آذر تا يكم دي ماه، در تداوم طرح پنج ساله‌ اصلاح معماري ساختمان موقوفه، متوقف شد تا برخي اصلاحات معماري در ساختمان صورت پذيرد.

پيش از آغاز عمليات اصلاحات ساختماني يك ماه اخير، برآورد شده بود كه سروصداي ناشي از آن، براي مخاطبان و مراجعه‌كنندگان آزاردهنده بوده و امكان خدمات‌رساني مناسب را به آنان خواهد گرفت. همچنين با بررسي‌هاي فراوان مشخص شد شرايط و مزاحمت‌هاي ساخت‌وساز به گونه‌اي خواهد بود كه امكان ديگري به جز تعطيلي موقت خدمات‌رساني فرهنگي وجود نخواهد داشت؛ از اين‌رو با اطلاع‌‌رساني پيشين به مخاطبان، مقرر شد از يكم دي ماه، خدمات‌رساني به مخاطبان ازسرگرفته شود.

همچني در مدت يك ماه تعطيلي خدمات‌رساني به صورت فيزيكي، بهره‌گيري از امكانات كتابخانه‌اي و بازديد از موزه براي پژوهشگران و علاقه‌مندان، از راه فضاي مجازي و وب‌سايت امكان‌پذير بود.

همزمان با بازگشايي و از سرگيري خدمات‌رساني اين مركز فرهنگي، علاقه‌مندان به بازديد از موزه و پژوهشگران و مخاطبان كتابخانه مي‌توانند هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 8:30 تا ساعت 16:30 از خدمات اين موقوفه 77 ساله بهره‌مند شوند.

كتابخانه و موزه ملي ملك، نخستين موزه وقفي - خصوصي ايران و يكي از 6 كتابخانه بزرگ كشور در حوزه نسخه‌هاي نفيس خطي به شمار مي آيد كه در سال 1316 خورشيدي از سوي حاج حسين آقا ملك بر آستان قدس رضوي وقف شده است.

كد خبر: 2199876

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۲:۴۲

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن