تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام بورس تحصيلي شهيد احدي/ اعلام شرايط اعطاي بورس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز ثبت نام بورس تحصيلي شهيد احدي/ اعلام شرايط اعطاي بورس
معاون فرهنگي و امور فرهنگي بنياد ملي نخبگان از آغاز ثبت نام سومين دوره اعطاي بورس دكتري شهيد احدي بنياد ملي نخبگان خبرداد و گفت: درخواست در سال جاري صرفا از طريق سامانه ثريا و تا پايان دي ماه مقدور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر سيد حسن حسيني افزود: بنياد ملي نخبگان سالانه تعدادي از واجدين شرايط كه بالاترين امتياز را از ميان دانشجويان و يا فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و مراكز آموزشي سراسر كشور كه داراي افتخارات مورد تاييد بنياد ملي نخبگان هستند، بدون آزمون جهت تحصيل در مقطع دكتري تخصصي به دانشگاه‌ها و مراكز آموزشي داخل كشور معرفي مي‌كند.

معاون فرهنگي و امور فرهنگي بنياد ملي نخبگان با اشاره به شرايط كسب اين بورس تحصيلي، اظهار داشت: دارا بودن افتخار مورد تاييد بنياد ملي نخبگان، فراغت از تحصيل مقطع كارشناسي ارشد حداكثر تا پايان شهريورماه سال 1393 و سن كمتر از 30 سال تمام (متولدين 31/06/1363 به بعد) از جمله اين شرايط محسوب مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه با توجه به محدوديت ظرفيت، تعدادي از متقاضيان مشمول كه بيشترين امتيازات آموزشي و پژوهشي را كسب كنند، جهت حضور در اين دوره انتخاب مي‌شوند، خاطرنشان كرد: بنابراين پس از ارزيابي نهايي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تنها بر اساس اولويت انتخابي اقدام به جايابي مي‌كند و امكان معرفي به ساير مراكز مقدور نيست. از اين رو متقاضيان با توجه به سطح آموزشي و پژوهشي خود، جهت افزايش امكان پذيرش، در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر دقت كنند.

حسيني ادامه داد: هزينه‌هاي شهريه تحصيل در دوره دكتري دانشجوياني كه مشمول بورس شهيد احدي مي‌شوند از سوي بنياد ملي نخبگان پرداخت خواهد شد.

به گفته معاون امور فرهنگي بنياد ملي نخبگان ارائه درخواست در سال جاري صرفا از طريق سامانه ثريا و تا پايان دي ماه مقدور بوده و به هيچ درخواستي از ساير طرق و يا در خارج از زمانبندي مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.

وي همچنين يادآور شد: در اولين دوره اعطاي بورس دكتري شهيد احدي در سال 91 بيش از 100 نفر و در دومين دوره در سال جاري هم 110 نفر جهت حضور در اين دروه از سوي بنياد ملي نخبگان به دانشگاه ها معرفي شدند.

كد خبر: 2199828

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۱:۴۰

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن