تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد دولت تجاري سازي در پژوهش هاي بنيادي است/ بودجه قابل توجه براي تجاري سازي پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تاكيد دولت تجاري سازي در پژوهش هاي بنيادي است/ بودجه قابل توجه براي تجاري سازي پژوهش
معاون علمي و فناوري رئيس جمهور با بيان اينكه تاكيد دولت در امر پژوهش هاي بنيادي در پيش گرفتن رويكرد تجاري سازي است، گفت: دولت بدين منظور بودجه قابل توجهي از طريق صندوق نوآوري و شكوفايي پيش بيني كرده است.

سورنا ستاري در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دستور رئيس جمهور مبني بر واگذاري تعدادي از ساختمانهاي دولتي به بنياد ملي نخبگان در تهران و شهرستانها به منظور توسعه امر پژوهش اظهار كرد: اين موضوع تنها مربوط به امروز نيست و از قبل هم چنين بوده است.

وي افزود: بنياد ملي نخبگان ستادهاي استاني دارد كه از طريق استانداري ها براي آنها جا تعيين شده و ساختمانهايي به ستادهاي استاني بنياد ملي نخبگان داده شده است. اين موضوع تصميم جديدي نيست و از دولت قبلي اين اتفاق افتاده است.

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور در پاسخ به اين سئوال كه جدا از موضوع افزايش بودجه صندوق نوآوري و پژوهش تصميم گيري از سوي شخص رئيس جمهور و دولت تدبير و اميد براي توسعه امر پژوهش اتخاذ شده است يا خير تصريح كرد: ما يك بحثي داريم به اسم پژوهش هاي بنيادي كه منابع پيش بيني شده براي آن همان يك تا 3 درصدي است كه همواره در ضوابط بودجه لحاظ مي شود.

وي گفت: بحث ما براي موضوع پژوهش هاي بنيادي سوق دادن آن به سمت تجاري سازي است كه براي اين امر عدد قابل توجهي در بودجه از طريق صندوق نوآوري و شكوفايي ديده شده است كه انشاالله لحاظ خواهد شد.

كد خبر: 2199752

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۰:۳۵

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن