تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهش ها تجاري سازي مي شود/ برترين هاي علمي پژوهشي منطقه 27 دانشگاه آزاد تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پژوهش ها تجاري سازي مي شود/ برترين هاي علمي پژوهشي منطقه 27 دانشگاه آزاد تجليل شدند
علي آبادكتول - خبرگزاري مهر: مديركل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد كشور و دبير برگزاري هفته پژوهش گفت: دانشگاه آزاد با برنامه هاي سنجيده حمايت هاي جدي از پژوهشگران دارد كه يكي از آنها تجاري سازي پژوهش ها است.

دكتر داود ثمري در گفتگو با مهر افزود: قراراست اعتبارات پژوهشي در سال 93 بالاي 8 درصد و در سال 94 به بيش از 10درصد افزايش پيداكند.

وي يادآور شد: تجاري سازي پژوهش هاي پژوهشگران از برنامه هاي حمايتي است.

ثمري خاطرنشان كرد:50 درصد تحصيلات تكميلي كشور را دانشگاه آزاد تامين مي كند.

دكتر ثمري به كمبود استاندارد ها در مقطع كارشناسي ارشد اشاره كرد و گفت: 130 هزار دانشجوي كارشناسي ارشد در دانشگاه آزاد استاد راهنما ندارند كه بدنبال تكميل اين كمبود هستيم .

وي گفت : دانشگاه آزاد مجدانه از پژوهشگران حمايت مي كند.

دبير برگزاري همايش پژوهش هاي برتر دانشگاه آزاد نيز گفت: براساس نتايج داوري از 1200 نفر از اساتيد دانشگاه هاي آزاد گلستان و معيارها ي مختلف علمي و پژوهشي اساتيد و نفرات برتر معرفي و از آنان تجليل شد.

مهدوي نور به مهر گفت: در اين همايش در بخش كتب كتاب پول، ارز و بانكداري محمدعلي بكلي با 59 امتياز و اكوفيزيولوژي گياهي خانم مه لقا قرباني با 54 امتياز برترشدند.

وي افزود: پژوهشگران برتر نيز در گروه علم پايه محمدتقي باي از آزادشهر با 326 امتياز، رضا اكرامي در گروه كشاورزي از آزادشهر، امين رضاييان در گروه فني مهندسي از گرگان ، خانم نيره حاجي خاني در گروه پزشكي از گرگان، عليرضا معطوفي در گروه علوم انساني از گرگان، عبا الباقي مرادچله در گروه هنر و معماري از گنبدبرتر شدند.

وي بيان كرد: در بخش معاونين و مدير پژوهش برتر دكتر سيده زهرا سيدالنگي از واحد آزاد شهر برتر شده است، در طرح برون دانشگاهي نيز تايماز طبري ازگرگان برترشده است.

دبير اين همايش اذعان كرد: همچنين از 13 نفر از اعضاي برتر هيات علمي دانشگاه آزادعلي آبادكتول تجليل شد.

كد خبر: 2199597

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۰۹:۴۴

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن