تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست مديريت بحران برنامه هاي پيشگيرانه باشد/ مقاوم سازي غيرسازه اي بيمارستان ها در دستور كار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سياست مديريت بحران برنامه هاي پيشگيرانه باشد/ مقاوم سازي غيرسازه اي بيمارستان ها در دستور كار است
گرگان – خبرگزاري مهر: مدير كل مديريت بحران استان گلستان اعلام كرد: مديريت بحران بايد در حالت آرامش آمادگي مقابله با بحران را داشته باشد و به همين دليل سياست مديريت بحران بايد برنامه هاي پيشگيرانه باشد.

قاسم سميعي در گفتگو با مهر افزود: تلاش مديريت بحران حفظ جان انسان ها است، با توجه به شرايط اقليمي كشور از 41 حادثه 31 حادثه در ايران احتمال وقوع دارد.

وي افزود: هر از گاهي در كشور حوادثي اتفاق مي افتد كه كشور را تحت تاثير قرار مي دهد و قسمتي از توان و هزينه هاي كشور را درگير خود مي كند.

سميعي با اشاره به حوادث كرمان، آذربايجان و سراوان گفت: در قسمت اجرايي مديريت بحران ضعف هايي وجود دارد كه بايد بر طرف شود اما دليل اصلي خسارت ها ضعف در نظارت است زيرا بطور مثال مسجد صد ساله در كرمان بر اثر زلزله تخريب نمي شود اما در سراوان سقف مسجد 8 ساله فرو مي ريزد.

وي با بيان اين كه 530 بيمارستان دولتي در كشور وجود دارد افزود: تنها 3 درصد بيمارستان هاي دولتي كشور مقام سازي غير سازه اي شده اند.

مديركل مديريت بحران استان اضافه كرد: مقام سازي غير سازه در دستور كار قرار گرفته زيرا بيمارستان ها در زمان حوادث بايد از نظر ايمني بيشترين ضريب را دارا باشند.

وي ضمن ارائه آمار كشوري درباره زلزله خاطر نشان كرد: سال گذشته كشور 13562 بار لرزيد كه به طور ميانگين يعني كشور روزانه 30 بار با ريشترهاي مختلف تكان مي خورد.

وي در پايان اذعان كرد: زنگ خطر در كشور به صدا درآمده و بايد با حداكثر توان در برابر خطرات مقابله كنيم.

كد خبر: 2199599

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۰۹:۴۰

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن