تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كيفي سازي فعاليت ها اولويت برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كيفي سازي فعاليت ها اولويت برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج است
سنندج – خبرگزاري مهر: دبير هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان كيفي سازي فعاليت ها در حوزه هاي مختلف آموزشي، علمي و پژوهشي را جزو اولويت هاي اصلي اين مركز آموزش عالي عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدقربان كياني ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه رئيس علوم و تحقيقات كردستان اظهار داشت: يكي از برنامه هاي اصلي دانشگاه آزاد اسلامي كردستان به ويژه واحد سنندج تلاش در راستاي كيفي سازي فعاليت ها و برنامه هاي مختلف در اين مركز آموزش عالي است.

وي با اشاره به موفقيت هاي كسب شده در حوزه كمي و توسعه واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي كردستان به ويژه واحد سنندج عنوان كرد: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است كه در حوزه كيفي نيز اقدامات بهتري در دستور كار قرار گيرد تا براي رسيدن به جايگاه بهتري در حوزه علمي در سطح كشور تلاش كنيم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج ادامه داد: خوشبختانه طي يك سال اخير موفقيت هاي خوبي در حوزه هاي پژوهشي و آموزشي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج كسب شده است كه از آن جمله مي توان به چاپ 173 مقاله با درجه علمي ISI اشاره كرد.

وي گفت: برگزاري 12 همايش ملي و بين المللي در حوزه هاي مختلف با همكاري ادارات و سازمان هاي دولتي با هدف پيوند بين علم و اجرا از ديگر فعاليت هاي اين بخش است كه انتظار مي رود در اين بخش شاهد ارتقاء و توسعه فعاليت هاي واحد باشيم.

كياني با بيان اينكه دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج بايد به عنوان يك مركز آموزش عالي برتر در سطح منطقه معرفي شود، يادآور شد: تلاش براي اصلاح ساختار دانشگاه و همچنين توجه به نهادينه كردن انضباط مالي از ديگر برنامه هاي در دست اجراست كه بخشي از آن اجرايي شده و بخش ديگري از كار نيز هم اكنون در دست اجراست.

وي همچنين به وضعيت دانشگاه علوم و تحقيقات كردستان اشاره كرد و اظهار داشت: علوم و تحقيقات كردستان هم اكنون سه هزار و 400 دانشجو دارد و بيش از شش ميليارد تومان پول نقد نيز در حساب اين واحد وجود دارد كه مي توان با برنامه ريزي مناسب زمينه براي ايجاد تحول در اين واحد را با استفاده از ظرفيت هاي موجود در دستور كار قرار داد.

دبير هيئت امنا دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان در پايان عنوان كرد: تلاش براي همكاري و تعامل هر چه بهتر اعضاي هيئت علمي و همچنين اساتيد دانشگاه آزاد با هدف توسعه و اعتلاي بيش از پيش اين مركز آموزش عالي به عنوان يك اولويت در دستور كار قرار گرفته و در اين راستا برنامه هاي خوبي اجرا مي شود.

شاهين فكور سرپرست دانشگاه علوم و تحقيقات كردستان نيز در اين مراسم با اشاره به لزوم همكاري و تعامل اظهار داشت: انتظار مي رود كه با ايجاد فضايي دوستانه زمينه را براي توسعه بيش از پيش دانشگاه آزاد فراهم كنيم و در اين ميان از همكاري و تعامل اعضاي هيئت علمي و همچنين تمامي اساتيد استفاده مي شود.

در اين مراسم كه با حضور بهمن يزدي صمدي عضو هيئت امنا دانشگاه آزاد اسلامي كشور برگزار شد، حكم دكتر محمدقربان كياني به عنوان رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج و دبير هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان به وي اهدا شد و دكتر شاهين فكور نيز به عنوان سرپرست علوم و تحقيقات كردستان معرفي شد.

كد خبر: 2196865

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۵:۴۸

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن