تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه آزاد‌ اسلامي واحد سنندج:مسابقات دانشجويي فضاي بانشاط علمي براي دانشجو مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه آزاد‌ اسلامي واحد سنندج:مسابقات دانشجويي فضاي بانشاط علمي براي دانشجو مي‌سازد
رئيس دانشگاه آزاد‌ اسلامي واحد سنندج گفت:‌ برگزاري مسابقات دانشجويي مي‌تواند مؤثر و مفيد بوده و فضاي با نشاط، مفرح و توأم با رقابت را براي دانشجويان ايجاد كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، محمدقربان كياني پيش از ظهر امروز در نخستين دوره مسابقات سازه‌هاي ماكاروني كه در دانشگاه آزاد‌ اسلامي واحد سنندج برگزار شد، اظهار كرد: اين مسابقه علمي براي نخستين‌بار در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج برگزار مي‌شود اما با وجود سختي‌هاي كار و مشكلاتي در برگزاري اين دوره، زمينه رسيدن به پيشرفت و هدف را دنبال خواهيم كرد.

كياني خاطرنشان كرد: در ارتباط با اين مسابقه دروس رشته‌هاي عمران، مكانيك و تا حدودي رشته معماري نياز دارند كه در دروس گذرانده شده را به صورت علمي تجربه كنند.

وي هدف بهره‌بردن از خروجي چنين مسابقاتي براي دانشجو را به محك گذاشتن تجربه‌هاي علمي آنان برشمرد و گفت: مهمتر از اين، اين نوع هزينه‌كردن‌ها يك نوع سرمايه‌گذاري براي دانشجويان است.

رئيس دانشگاه آزاد‌اسلامي سنندج در ادامه گفت: اين مسابقات يك تجربه علمي براي دانشجويان بوده و دانشجو مي‌تواند يادگيري و توانمندي خود را افزايش دهد.

وي يادآور شد: چنين وسائل كمك آموزشي ساده و ارزاني در چنين محيط دانشگاهي مي‌تواند دانشجو را به كسب علم، تقويت خودباوري و اعتماد به‌نفس را در او بالا ببرد.

پذيرش دانشجوي كارشناسي‌ارشد عمران در دانشگاه آزاد اسلامي سنندج

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج از پذيرش دانشجو در رشته كارشناسي ارشد عمران در اين دانشگاه خبر داد.

كياني تصريح كرد: جهت تقويت علمي رشته عمران در دانشگاه مقطع اين رشته از كارشناسي به كارشناسي‌ارشد ارتقا يافت.

وي ايجاد نشاط علمي براي دانشجويان از اهداف دانشگاه آزاد‌اسلامي واحد سنندج ذكر كرد و گفت: فضا به سمتي مي‌رود كه براي دانشجو هم شادي‌بخش است و هم علم خود را در عمل به رقابت مي‌گذارند.

كياني در پايان گفت: برگزاري چنين مسابقات علمي در همه كشورها پديده عادي بوده و بايد در رشته‌هاي عمران و مكانيك از قبل شروع مي‌شد و نيز زمينه كاري براي تقويت اين رشته‌ها وجود دارد.

انتهاي پيام/79014/س40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن