تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802888227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ خبر دادثبت 16 مقاله بين‌المللي توسط دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ خبر دادثبت 16 مقاله بين‌المللي توسط دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ از ثبت 16 مقاله بين المللي(آي اس آي) توسط دانشجويان اين دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حسين فياض‌بخش شامگاه شنبه در آيين بزرگداشت هفته پژوهش در خارگ، اظهار كرد: قصد ما بر اين بود تا همزمان با روز دانشجو سالن آمفي تئاتر مجهز اين دانشگاه را افتتاح كنيم اما به لحاظ آماده نبودن برق سالن، آن را موكول به هفته پژوهش و برگزاري اين همايش كرديم.

وي افزود: هر كس در راه تعالي دانشگاه و توسعه آن گامي برداشته باشد، قطعاً متضرر نخواهد شد و دانشگاه مهد تربيت نبيروي انساني برزاي تزريق نيرو به جامعه است و وي به جامعه خدمت كرده و آنچه امروز به عنوان رئيس جمهور، مديران اجرايي و ديگر مسئولان در تمامي كشورها مشاهده مي‌كنيد، مسئول تربيت و آموزش‌هاي دانشگاهي بوده است و ما از كساني كه در راه‌اندازي و توسعه اين دانشگاه قدم برداشته‌اند تشكر مي‌كنيم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ عنوان داشت: دانشگاه محل تربيت خواص است و تحولاتي كه در جامعه بشري شكل مي‌گيرد، محصول بارش‌هاي مغذي و ذهني دانشجويان و اساتيد است.

وي خاطر نشان كرد: در ساخت و تكميل اين داشنگاه با توجه به مشكلات موجود براي حمل و نقل مصالح و ديگر لوازم، زحمت‌هاي بسياري كشيده شده است و اگر امروز شاهد رشد و توسعه ان هستيم، به لطف تلاش‌هاي امام جمعه محترم، بخشدار و مسئولان نفتي بوده است كه پشتيبان ما بوده‌اند.

فياض‌بخش عنوان داشت: با وجود اينكه امروز شاهد آن هستيم كه بسياري از دانشگاه‌هاي شهرهاي همجوار در حال زيان‌دهي هستند، اما به لطف تلاش‌هاي دوستان دانشگاه ما چه از لحاظ امكانات رفاهي و چه آموزشي، مثل خوابگاه، آزمايشگاه، ساختمان اداراي، مسجد و ديگر ساختمان‌هاي موجود، تكميل شده است و از اين به بعد بايد در راستاي افزايش سطح كيفي گام برداريم كه براي اين امر نيز در حال دكترهاي PHD در زمينه‌هاي مربوطه هستيم.

وي در رابطه با روز دانشجو افزود: روز دانشجو به لحاظ ايستادگي آنان در برابر استكبار، جرقه‌اي فكري در دانشجويان در مقابل استكبار ستيزان نهادينه كرد كه اين تفكر استقلال طلبي و استعمار ستيزي، در آينده مي‌تواند سرمايه گرانبهايي باشد كه البته ما ثمره آن را در سال‌هاي دفاع مقدس، در زمان تحريم‌ها و در تمامي مشكلاتي كه غربي‌ها براي ايران به وجود آوردند ديديم و امروز مي‌بينيد كه 6 ابر قدرت دنيا بايد يك طرف ميز بنشينند و ايران در سوي ديگر و همواره ايران را يكي از تاثير گذارترين كشورها در سايست‌هاي منطقه مي‌دانند و حساب ويژه‌اي رو ما باز مي‌كنند و اين البته نتيجه تدابير رهبرمان انقلاب اسلامي بوده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خارگ اضافه كرد: قدرت ايران را در بحث ارسال فضاپيماها، پيروزي حزب الله لبنان در برابر اسرائيل، مقاومت سوريه در برابر ابر قدرت‌هاي جهان و دستيابي به دانش‌هاي نوين هسته‌اي و علمي، همگان ديده‌اند و اين‌ها گام‌هاي بزرگي است كه ايران با ايستادن روي پاي خود برداشته است.

وي اشاره داشت: برخي ديدگاهشان تنها درباره قيمت سيب زميني است و متاسفانه بايد بگوييم عده‌اي ديدگاهي مگسي دارند و بايد از طريق همين مكان ديدگاه افراد را تغيير داد و ترتيب دادن همچين پژوهش‌هايي به رشد و توسعه تفكر فرهنگي كمك خواهد كرد و آنچه امروز بشر را به كرات و قعر درياها فرستاده است، حاصل همين پژوهش‌ها و تحقيقات بوده است كه رشد و توسعه صنعت و فناوري‌ها را به دنبال داشته است.

وي با اشاره به اينكه دانايي، ملاك و شاخصه رشد كشورها بوده است، افزود: شاخصه دانايي همواره پژوهش بوده است و كنجكاوي و تلاش دانشجويان موجب پيشرفت در اين زمينه شده است كه ثمره آن فراهم آمدن رفاه بيشتر براي جوامع خواهد بود و بايد سعي در توليد اطلاعات كرد تا نياز به مصرف كردن آن احساس نشود و به حمدالله ما در اين زمينه تاكنون موفق بوده‌ايم.

فياض بخش با بيان اينكه اگر دشمن كشورهاي همسايه را به تصرف خود درآورده تنها هدفش فشار بر ايران بوده است، خاطر نشان كرد: به لطف خداوند و با تلاش جامعه علمي كشور، توسعه دستاوردهاي پزشكي، ساخت موشك‌ها، فضاپيماها، ماهواره‌ها، و ديگر چيزها، ناتواني دشمن در برابر ما را نشان مي ‌دهد و دشمن بالاخره در برابر ما زانو خواهد زد.

وي افزود: به هر حال اميدوارم افتتاح اين سالن همايش و برگزاري اين سمينار، شروعي باشد براي اجراي برنامه‌هاي بعدي كه به حمدالله زمينه‌ساز تحول و توسعه در خارگ باشد و با افتخار بايد بگويم كه ما در سال جاري 16 مقاله آي اس آي ثبت كرده‌ايم و براي توسعه در امر تحقيق برنامه‌هاي زيادي داريم كه در آينده آن را اجرايي خواهيم كرد.

انتهاي پيام/66006/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن