تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802423622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان خبر دادكسب مدال طلاي جشنواره اختراعات آلمان توسط دانشجوي دانشگاه آزاد همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان خبر دادكسب مدال طلاي جشنواره اختراعات آلمان توسط دانشجوي دانشگاه آزاد همدان
معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان از كسب مدال طلاي جشنواره اختراعات كشور آلمان توسط دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، عليرضا اسفندياري بعد از ظهر امروز در مراسم تجليل از پژوهشگران علمي و نخبه دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان اظهار كرد: با حركت در راستاي كارهاي پژوهشي در دانشگاه آزاد اسلامي همدان 30 كار پژوهشي جديد كه مسبوق به سابقه نيز نبوده، طي 9 ماه اخير انجام شده است.

وي با اشاره به كارهاي مهم صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان افزود: براي نخستين بار دانشگاه آزاد همدان وارد رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي اسلامي شده كه اين مهم در حال بررسي است.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان ادامه داد: دانشگاه آزاد در راه‌اندازي اسلايدهاي جديد، گرفتن تائيديه براي پاداش‌ها از سازمان مركزي، امتيازگيري واحد در چند نوبت، فايل علم‌سنجي روش تحقيق براي نخستين بار، تهيه كارنامه براي اعضاي هيئت‌هاي علمي به صورت تمام‌وقت و نيمه‌وقت تلاش‌هاي بسيار كرده است.

وي تهيه فايل‌ كتاب‌هاي واحد شامل جلد، فهرست و پيشگفتار براي نخستين بار از سوي دانشگاه آزاد واحد همدان را مهم دانست.

اسفندياري از وجود 103 طرح تحقيقاتي در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: تعداد مقالات ISI رشد خوبي داشته كه اميدواريم تا پايان سال آن را به 130 مورد برسانيم.

وي از وجود 137 مقاله پژوهشي تا تاريخ 20 آذر 92 در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان، در طرح‌هاي برون‌دانشگاهي و درون‌دانشگاهي كشور جزو بهترين‌ها بوده است.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان از وجود 25 طرح پژوهشي درون دانشگاهي خبر داد و افزود: طرح‌هاي پژوهشي با كمبود بودجه طي سال‌هاي گذشته، در تنگنا بوده كه خوشبختانه 80 درصد بودجه پژوهشي در سال گذشته جذب شد.

وي با اشاره به وجود 30 كارگاه كامپيوتر در دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان گفت: 54 واحد آموزشي، 231 مورد فضاي آموزشي، 869 عدد دفاع از پايان‌نامه طي سال گذشته، وجود 116 هزار جلد كتاب در كتابخانه دانشگاه از مهمترين كارهاي انجام شده در دانشگاه بوده است.

اسفندياري با اشاره به وجود دفتر مجلات علمي به عنوان نگين دانشگاه خاطرنشان كرد: هفت پرونده علمي به سازمان پژوهش فرستاده شده كه در حال بررسي است.

وي از چاپ 15 شماره از فصلنامه علمي پژوهشي ادب و عرفان خبر داد و افزود: سايت فصلنامه هفت‌حصار و راه‌اندازي بخش جديد جستجوي رايانه‌اي نيز از كارهاي مهم در دانشگاه آزاد بوده است.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان از كسب مدال جهاني طلا جشنواره اختراعات كشور آلمان توسط دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان خبر داد و افزود: رونمايي از وب‌سايت معاونت در راستاي پژوهش و فناوري در امر اطلاع‌رساني و انتشار اخبار از ديگر رويكردها بوده است.

وي با اشاره به نايب‌قهرماني همدان در مسابقات رباتيك اميركبير افزود: تقدير از پژوهشگران برتر واحد همدان ايجاد انگيزه و افزايش رقابت را در راستاي نهادينه كردن فرهنگ پژوهش ايجاد خواهد كرد.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان در پايان از نمونه‌سازي در آبياري هوشمند در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و افزود: اجراي اين طرح موفق بوده كه اميدواريم با همكاري شهرداري، آبياري هوشمند در مسير چرخه آب شهري قرار گيرد.

انتهاي پيام/89026/ت40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن