تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806780390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
روزبهاني همچنان بهترين بوكسور ايران در رده‌بندي جهاني

جديدترين رده بندي بهترين بوكسورهاي جهان در پايان ماه دسامبر اعلام شد كه به مانند ماه‌هاي قبل احسان روزبهاني همچنان بهترين جايگاه ايراني‌ها را در اختيار دارد. در رده بندي فدراسيون جهاني بوكس آماتور (آيبا) كه مربوط به ابتداي ماه دسامبر است، پنج نماينده ايران حضور دارند كه هنوز هم بهترين جايگاه متعلق به احسان روزبهاني در وزن 81- كيلوگرم است كه در مكان پنجم قرار دارد و جايگاه بقيه نفرات تغييري نكرده است. احسان روزبهاني با يك پله صعود و كسب 1000 امتياز از رده ششم به رده پنجم صعود كرده است. نمايندگان ايران در اوزان 49، 52، 56، 64 و 69 كيلوگرم بين 50 نفر نخست اين رده بندي قرار ندارند.

تكليف فينال ليگ وزنه‌برداري امروز مشخص مي‌شود
لابي پيكان جواب داد!

ايران ورزشي- پس از به تعويق افتادن رقابت‌هاي ليگ برتر وزنه‌برداري با توجه به لابي گسترده و موثر متصديان اجرايي باشگاه پيكان تهران قرار شده زمان دقيق فينال اين ليگ امروز از سوي سازمان ليگ وزنه‌برداري اعلام شود. رقابت‌هاي فينال ليگ وزنه‌برداري بزرگسالان كه قرار بود در روزهاي 5 و 6 دي ماه به ميزباني ملي حفاري در اهواز برگزار شود، پس از اعتراض شديد و جدي قائم مقام باشگاه پيكان نسبت به زمان برگزاري مسابقه فينال و كناره‌گيري از ليگ برتر وزنه‌برداري به نيمه دوم دي‌ماه موكول شد. مسوولان اين باشگاه (پيكان) با توجه به خستگي نفرات ملي‌پوش‌شان درخواست تعويق رقابت‌ها را مطرح كرده بودند كه پس از رايزني‌هاي حسين رضازاده، با موافقت مراد حاجتي، مديرعامل تيم وزنه‌برداري ملي حفاري روبرو شد. بنابراين با توجه به تعويق رقابت‌ها، زمان دقيق فينال ليگ وزنه‌برداري قرار است امروز از سوي سازمان ليگ اعلام شود. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد پيكاني‌ها از انصراف امتناع كرده و به زودي اردوهاي آماده‌سازي خود را براي حضور در فينال ليگ برتر آغاز كنند.

رضازاده: المپيكي‌ها را دعوت مي‌كنيم
سرمربي شدن نصيري نيا در حدشايعه بود!

حسين رضازاده رييس فدراسيون وزنه‌برداري، با شايعه خواندن خبر حضور شاهين نصيري نيا به‌عنوان سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان از دعوت وزنه‌برداران المپيكي به اردوي تيم‌ملي خبر مي‌دهد. رضازاده در اين خصوص معتقد است: «اين ورزشكاران (ملي پوشان المپيكي) در كنار ساير وزنه‌برداران كشورمان بلافاصله پس از معرفي سرمربي تيم ملي بزرگسالان به اردوي تيم ملي دعوت شده و براي حضور در تركيب نهايي تيم‌ملي، تلاش خواهند كرد.» حسين رضازاده با بيان اين مطلب كه بهمن‌ماه امسال همه وزنه‌برداران به اردوي تيم‌ملي دعوت مي‌شوند تاكيد مي‌كند: «با توجه به اينكه رقابت‌هاي حساس و مهمي چون بازي‌هاي آسيايي اينچئون كره‌جنوبي و رقابت‌هاي جهاني را در پيش داريم، از اين رو بايد از همه ظرفيت‌هاي اين رشته در كشور براي كسب نتايج قابل قبول استفاده كنيم.» رييس فدراسيون وزنه‌برداري در خصوص وضعيت سرمربي تيم‌ملي وزنه‌برداري، يادآور مي‌شود: «هم‌اكنون در حال بررسي گزينه‌هاي مختلف سرمربيگري تيم‌ملي هستيم و تا به امروز گزينه خاصي مدنظر نبوده است. اين در حالي است كه در خصوص شايعه سپردن سكان هدايت تيم‌ملي به «شاهين نصيري‌نيا» به هيچ وجه با اين گزينه صحبت‌هايي صورت نگرفته است و اين خبر فقط و فقط درحد يك شايعه است!»

اسكيت در المپيك جوانان شركت مي‌كند

فدراسيون جهاني اسكيت اعلام كرد اين رشته مي‌تواند در بازي‌هاي المپيك جوانان كه در نانجينگ چين برگزار خواهد شد شركت كند. سباستين آرگو رييس فدراسيون بين‌المللي اسكيت با ارسال نامه‌اي به فدراسيون اسكيت ايران اعلام كرد كه اين رشته مي‌تواند در بازي‌هاي المپيك جوانان كه در ماه آگوست (مرداد) سال 2014 برگزار مي‌شود شركت كند. بر اساس اعلام روابط عمومي فدراسيون اسكيت ايران در نامه فدراسيون جهاني به اين نكته هم اشاره شده كه اين رشته در بازي‌هاي سال 2014 به صورت آزمايشي حضور خواهد داشت و در صورت تصويب نهايي آن از سال 2018 به طور رسمي وارد بازي‌ها خواهد شد. در پي اعلام فدراسيون جهاني فدراسيون اسكيت ايران اعلام كرد كه درخواست فدراسيون جهاني را مي‌پذيرد و در بازي‌هاي المپيك 2014 جوانان در رشته اسكيت حضور خواهد داشت.

با تاييد تربيت‌بدني ستاد كل نيروهاي مسلح
اعضاي هيات وزنه‌برداري ارتش مشخص شدند

ايران ورزشي- پس از بررسي عملكرد و خدمات اعضاي تاثيرگذار ورزش نيروهاي مسلح كه به‌صورت تخصصي در رشته وزنه‌برداري عملكرد موفقي را در چند سال اخير و در عرصه ورزش كشور به‌جا گذاشته بودند، با حكمي رسمي از سوي ستاد كل نيروهاي مسلح و تربيت‌بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران، اعضاي هيات وزنه‌برداري ارتش به‌مدت 2 سال تعيين و احكام‌شان به‌صورت رسمي صادر شد.بر همين اساس، امير سرتيپ سيد پرويز هاشمي به‌عنوان رييس هيات وزنه‌برداري ارتش منصوب شد، حميد صالحي‌نيا قهرمان اسبق وزنه‌برداري ايران و آسيا بر كرسي نايب‌رييسي نشست و هوشنگ محمدي داور بين‌المللي وزنه‌برداري كشورمان نيز در پست دبيري هيات وزنه‌برداري ارتش ايران حكم گرفت. لازم به ذكر است تربيت‌بدني ارتش و هيات وزنه‌برداري آن در چند سال اخير فعاليت ارزنده و عملكردي بسيار موفق را در ليگ‌هاي مختلف ورزشي خصوصا ليگ برتر وزنه‌برداري باشگاه‌هاي ايران داشته است. ارتشي‌ها در ليگ وزنه‌برداري با تيمداري باشگاه نيروي زميني، نيروي هوايي و پدافند هوايي به‌واقع سهم بسزايي را در پويايي اين رقابت‌ها (ليگ وزنه‌برداري) داشته و دارند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن