تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812850551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
شايد تغيير بوناچيچ به خاطر نتيجه‌گيري باشد
غريبي: پولم را ندهند، معلوم است مي‌خواهند اذيت كنند
حالا كه لوكا رفته و جاي خود را به مجتبي تقوي داده، هركسي نسبت به اين اتفاق به نوعي واكنش نشان مي‌دهد، ميلاد غريبي هم در اين باره مي‌گويد: «فكر مي‌كنم تغيير او به خاطر نتيجه‌گيري باشد. هرچند من در جريان مريضي او هم بودم اما ديگر نمي‌شد با اين نتايج آن هم در تيمي مثل ذوب‌آهن كار را ادامه داد. بوناچيچ ممكن بود قبل‌تر از اينها هم برود. من شخصا او را خيلي دوست داشتم. در تمرين‌ها روي هر اشتباه كوچكي به بازيكنان گير مي‌داد و اين براي خود من باعث مي‌شد كه بتوانم ايرادهايم را برطرف كنم. بوناچيچ مربي با ديسيپلين و دوست‌داشتني بود.»
او درباره طلبش از اين تيم هم توضيح مي‌دهد: «در تهران بودم و پيش آقاي شيريني رفتم. گفتم پول من را كي مي‌دهيد. او هم قول داد تا يك هفته ديگر پول من پرداخت شود. من حتي آنقدر مشكل داشتم كه پنج ميليون از شيريني دستي گرفتم در صورتي كه 15 ميليون مي‌خواستم و قرار است صد ميليون تومان ديگر هم بگيرم. قرار شد هفته ديگر پول من را بدهند. اگر تا آن زمان پول من را دادند يعني حرفشان حرف است اما اگر باز هم ندادند ديگر معلوم است كه مي‌خواهند من را اذيت كنند. همه تيم‌ها بازيكنانشان را قرضي و با احترام به تيم ديگر مي‌دهند اما من و خانزاده را مثل بازيكنان غيربومي به يك تيم ديگر دادند حالا هم مي‌گويند ولش كن!»
او درباره اينكه فصل بعد بايد به پرسپوليس برگردد مي‌گويد: « ديگر با اين وضعيت تمايل به رفتن به پرسپوليس ندارم. شيريني و رويانيان خودشان را يك روز جاي من بگذارند. اگر شرايطم را درك كردند يا علي من هم به پرسپوليس برمي‌گردم. نه مثل الان كه هيچ توجهي ندارند. واقعا در اين وضعيت بازي كردن در پرسپوليس آرزويم نيست.»

ديگر مثل افشين و جباري نمي گيريم
ترابيان: ما سپاهانيم و حالا حالاها قهرمانيم!
محمد ترابيان، ‌در خصوص نتايج اخير سپاهان كه باعث شده اين تيم از جمع صدرنشينان ليگ فاصله بگيرد، مي‌گويد: «روي نتايج اخير نبايد چندان حساس شويم و ان‌شاءا... از بازي مقابل تراكتورسازي نتيجه‌گيري ما شروع خواهد شد. از بازي برابر فجرسپاسي هم تركيب سپاهان تكميل مي‌شود و نويدكيا و سوكاي به جمع ديگر بازيكنان اضافه خواهند شد.» او مي‌گويد: «با گرفتن چند بازيكن خارجي و تقويت تيم مطمئنا سپاهان اوج مي‌گيرد، هر چند ما امسال روي اوج بدشانسي بوديم. مصدوميت نويدكيا و سوكاي از يك طرف و رفتن جباري و افشين نيز از طرف ديگر بدشانسي‌هاي ما را كامل كرد. البته ما امسال تجربه خوبي به دست آورديم و آن هم اين بود كه بازيكني بگيريم كه براي آمدن به تيم ما انگيزه داشته باشد و كارايي خود را نشان دهد. جباري و افشين تجربه شدند كه ديگر دنبال بازيكن اسمي نباشيم و اين دسته از بازيكنان را جذب نكنيم.» ترابيان با بيان اينكه سپاهان هميشه هدفش قهرماني است، توضيح مي‌دهد: «ما حتي در اين شرايط هم براي قهرمان شدن نااميد نيستيم و شعار ما هميشه پا بر جا است. ما سپاهانيم و حالا حالاها قهرمانيم و تا آخرين هفته ليگ هم تلاش خواهيم كرد.» او در پاسخ به اين سوال كه «سپاهان با وضعت فعلي در آسيا به مشكل نمي‌خورد؟ »، مي‌گويد: «تيم براي شركت در ليگ قهرمانان آسيا تقويت خواهد شد. سرجيو ونديك جذب سپاهان شده و يك بازيكن خارجي ديگر هم خواهيم گرفت. با اضافه شدن سوكاي و نويدكيا هم مسلماً تيم قدرتمندي خواهيم شد و در آسيا با قدرت شركت خواهيم كرد.»

پرداخت قسط اول مطالبات ملواني‌ها
مالك جديد دست به جيب شد
خيلي زودتر از آنچه فكرش را مي‌كردند، نشانه‌هاي حضور يك مالك پولدار در باشگاه ملوان پديدار شد تا تنها بعد از گذشت يك روز از واگذاري سهام ملوان به سيروس محجوب، به تيم پول تزريق شود! حالا مالك جديد باشگاه در نخستين اقدامات خود، دست به جيب شده و بخش اول مطالبات بازيكنان و مربيان تيم‌هاي ملوان را پرداخت كرده است. محجوب ديروز (سه‌شنبه) بخش اول مطالبات بازيكنان و مربيان تيم‌هاي ملوان از بزرگسال تا پايه و بانوان را پرداخت كرد و نخستين تعهدش را به باشگاه ملوان اجرايي كرد.

جديدترين اولتيماتوم عابديني
داماش تا هفته ديگر منحل مي‌شود
انحلالي كه مدت‌ها پيش اميرعابديني با نامه‌اي در خصوص منحل كردن تيم‌هاي پايه، قطع تغذيه بازيكنان بزرگسال و... هشدارش را داده بود، كم كم دارد به حقيقت نزديك مي‌شود. براساس آنچه از گيلان شنيده مي‌شد‌ ظاهراً اخيراً به باشگاه داماش گيلان اعلام شده كه طبق دستورات قضايي ديگر هيچگونه پرداختي به اين باشگاه داده نمي‌شود و اين برخلاف آن چيزي بوده كه به داماشي‌ها اعلام شده بود. به همين خاطر داماش با توجه به مشكلات متعددي كه دارد، نمي‌تواند هزينه‌هاي باشگاه را تقبل كند و چاره‌اي جز انحلال اين باشگاه نخواهد داشت! اينطور كه اعضاي باشگاه داماش مي‌گويد، اوضاع مالي اين باشگاه به اندازه‌اي وخيم است كه آنها حتي پول رزرو هتل را هم ندارند و نمي‌توانند در مسابقات حاضر شوند. به همين خاطر فعلاً باشگاه داماش اعلام كرده كه با وجود همه مشكلاتي كه دارد اين هفته را هم در بازي مقابل فولاد حاضر مي‌شود اما از هفته آينده به احتمال زياد، انحلال اين باشگاه را اعلام خواهد كرد. حالا تنها معجزه پول است كه مي‌تواند داماش را در مسابقات حفظ و از منحل شدن آن جلوگيري كند! چرا كه اگر فوري به اين باشگاه پول تزريق نشود و مشكلات داماش تا حدودي مرتفع نگردد، اميرعابديني از مديريت باشگاه كناره‌گيري كرده و داماش منحل خواهد شد. هرچند با توجه به تصميم‌ها و سياست‌هاي وي‍ژه‌اي كه از عابديني ديده‌ايم اين مورد را هم مي‌توان به حساب شلوغ‌كاري‌هاي خاص عابديني گذاشت و زياد روي تحقق آن حساب باز نكرد اما حتي اگر انحلال باشگاه داماش و كناره‌گيري امير عابديني از مديريت اين باشگاه هم مثل خيلي‌ از اتفاقات ديگر مثل استعفاي او تحقق نيابد، نمي‌توان نسبت به مشكلات متعددي كه اين تيم با آن دست و پنجه نرم مي‌كند، بي‌توجه بود و از كنار آنها بي‌تفاوت گذشت.
در اين روزهاي پرهزينه فوتبال و در شرايطي كه تيم‌ها با وجود بودجه‌هاي چند صد ميليوني باز هم گله از مشكلات مالي دارند، اينكه مجوز تزريق هيچ پولي به داماش داده نشود، بي‌شك كار را براي مسوولان اين باشگاه سخت خواهد كرد. با وجود اين شرايط بايد منتظر ماند و ديد چه آينده‌اي انتظار اين تيم شمالي را مي‌كشد. براساس آنچه باشگاه اعلام كرده، قطعاً تا هفته آينده تكليف نهايي اين باشگاه مشخص خواهد شد و تا آن زمان بايد منتظر ماند و ديد آيا كمكي به اين باشگاه مي‌شود يا كسي هست كه بتواند عابديني را به ادامه كار متقاعد كند يا نه؟

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن