تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غريبي: اين نتايج براي ذوب آهن زشت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غريبي: اين نتايج براي ذوب آهن زشت است
هافبک تيم ذوب آهن گفت: خطايي که روي من صورت گرفت صددرصد پنالتي بود و داور آن را نديد.

  ميلاد غريبي پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل مس کرمان در هفته نوزدهم ليگ برتر عنوان کرد: بازي خوبي بود. ما امروز بايد برنده بازي مي شديم اما در هر مسابقه يک سري اتفاقات مي افتد تا ما برنده نشويم. يک بازي دروازه بان اشتباه مي کند يا يک بازي ميلاد غريبي مرتکب اشتباه مي شود و تيم نتيجه نمي گيرد. بايد جلوي اين اشتباهات را بگيريم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: ما واقعا از نبردن خسته شديم. بايد به خودمان بياييم. اين نتايج براي تيم ذوب آهن زشت است. اگر مانتوانيم مس کرمان را ببرم ديگر چه تيمي رامي خواهيم ببريم؟

هافبک ذوب آهن درباره مقصران نتايج ضعيف اين تيم افزود: در اين ناکامي ها همه ما مقصريم. هم بازيکنان هم کادرفني. اگر ببريم همه در برد سهيم هستيم و اگر ببازيم همگي مقصريم.

غريبي  درخصوص داوري اين بازي گفت: داوري اين مسابقه خوب نبود. خطايي که روي من صورت گرفت صددرصد پنالتي بود و داور آن را نديد.

پنج شنبه 1392/09/28 20:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن