تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف تراكتورسازي مقابل ذوب‌آهن/ گل به خودي صدرنشيني را از شاگردان جلالي گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توقف تراكتورسازي مقابل ذوب‌آهن/ گل به خودي صدرنشيني را از شاگردان جلالي گرفت
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در حاليكه از ذوب‌آهن اصفهان پيش بود در آخرين لحظات با گل به خودي مدافعانش متوقف شد تا صدرنشيني را در ليگ برتر از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم هاي تراكتورسازي تبريز و ذوب‌آهن اصفهان در آخرين ديدار هفته هجدهم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال به مصاف يكديگر رفتند. در اين بازي كه از ساعت 15:30 امروز جمعه در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز برگزار شد دو تيم به تساوي 2 بر 2 دست يافتند.

نيمه اول اين ديدار دو گل داشت. ابتدا ميلاد غريبي در دقيقه 16 با يك ضربه بغل پا و فني دروازه تراكتورسازي را گشود ولي در دقيقه 36 حبيب گرداني كار را به تساوي كشاند تا در پايان اين نيمه، دو تيم با تساوي به رختكن بروند.

در نيمه دوم بازي كه در زير بارش برف برگزار شد اين تيم ذوب‌آهن بود كه دو بار تير دروازه تيم ميزبان را به لرزه درآورد و در ضد حملات چندين بار دروازه تراكتورسازي را تهديد كرد با اين حال با ورود علي كريمي و سعيد دقيقي به ميدان، اين تراكتورسازي بود كه زودتر به گل دوم رسيد. در دقيقه 83 مهدي كياني از روي ضربه پنالتي گل دوم تراكتورسازي را به ثمر رساند ولي در دقيقه 87 بازي دفع ناقص مدافعان تراكتورسازي از روي سر حامد لك به درون دروازه تراكتورسازي رفت تا يك گل به خودي كار را به تساوي بكشاند.

تراكتورسازي با اين تساوي 33 امتياي شد ولي به خاطر تفاضل گل ضعيف‌تر نسبت به پرسپوليس در رده دوم جدول رده‌بندي ايستاد. تيم ذوب‌آهن هم با 15 امتياز در مكان پانزدهم جدول رده‌بندي قرار گرفت.

كد خبر: 2194709

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۷:۲۹

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن