تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمين بردپياپي پرسپوليس و تثبيت صدرنشيني/نفت مقابل استقلال خوزستان متوقف شد/استقلال مقابل داماش به برتري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: چهارمين بردپياپي پرسپوليس و تثبيت صدرنشيني/نفت مقابل استقلال خوزستان متوقف شد/استقلال مقابل داماش به برتري رسيد
هفته بيستم ليگ برتر فوتبال ايران امروز 3 دي ماه برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هفته بيستم ليگ برتر فوتبال ايران روز سه شنبه 3 ديماه با برگزاري هشت ديدار آغاز مي‌شود.

**ملوان صفر - پرسپوليس يك

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در اين هفته و در ساعت 14:30 ميهمان تيم فوتبال ‌ملوان بندر‌انزلي است و تقابل دوباره دايي و ‌اسكوكيچ نيز در اين مسابقه از نكات قابل توجه اين ديدار است و بايد ديد كه شاگردان علي دايي كه پس از شكست سنگين مس كرمان آن هم در يك ديدار خارج از خانه طعم خوش پيروزي‌هاي بيرون از تهران را چشيده‌اند آيا باز هم مي‌توانند چنين خاطره خوشي را براي هواداران زنده كنند يا خير.

تيم فوتبال پرسپوليس در حال حاضر با كسب 36 امتياز از 19 بازي اخير خود توانسته صدر جدول را به تسخير درآورد اما تيم فوتبال نفت تهران با سر‌خپوشان پايتخت هم امتيازات و سايه سنگين نفتي‌ها بر روي سر‌خپوشان احساس مي شود و دايي به دنبال فاصله گرفتن از ساير رقبا است. اما تيم فوتبال ملوان بندر‌انزلي كه با تغيير و تحولاتي كه اين اواخر در مالكيت تيم بو‌جود آمده به نظر مي‌رسد كه انگيزه‌هاي لازم را براي رويارويي با حريفان پيدا كرده و با توجه به اينكه ملوانان توانسته‌اند در هفته نونز‌دهم تيم فوتبال استقلال خوزستان را با نتيجه 2 بر صفر شكست دهد از شرايط نسبتا خوبي برخوردار شده‌اند و اكنون با 27 امتياز از 19 بازي رده 7 جدول رده بندي را به خود اختصاص داده‌اند.

قضاوت اين ديدار بر عهده محمدرضا اكبريان است كه رضا سخندان و مهدي عاليقدر به عنوان كمك داور وي را همراهي مي كنند و اشكان خورشيدي هم داور چهارم است.

*تركيب پرسپوليس اعلام شد

در اين بازي پرسپوليس با تركيب نيلسون، بنگر، سيد جلال حسيني، ميثم حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد كفشگري، محسن مسلمان، پيام صادقيان، مهدي سيدصالحي و محمدرضا خلعتبري مانند 2 بازي گذشته به ميدان خواهد آمد.

بازي ساعت 14:30 آغاز شد.

پرسپوليس دقيقه 9 توسط محمدرضا خلعتبري و روي پاس بسيار زيباي پيام صادقيان به گل اول رسيد.

سيد مهدي سيدصالحي از تيم پرسپوليس در دقيقه 31 كارت زرد دريافت كرد.

مازيار زارع از تيم ملوان دقيقه 38 كارت زرد دريافت كرد.

محسن بنگر در آخرين دقيقه نيمه اول، كارت زرد دريافت كرد.

نيمه نخست بازي با برد يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد.

محمدرضا خلعتبري به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد.

نيمه دوم بازي اتفاق قابل توجهي نداشت و بازي در نهايت با برد يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد تا اين تيم همچنان صدرنشين ليگ برتر باقي بماند.

**گسترش فولاد صفر - ‌صباي ‌قم يك

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در هفته بيستم در حالي كه به مصاف صباي قم مي‌رود كه در اين ديدار از امتياز ميزباني برخوردار است و اين مسابقه در ساعت 14:30 آغاز مي‌گردد البته شاگردان خطيبي نسبت به شاگردان مرفاوي از شرايط بهتري در جدول رده بندي برخوردار هستند به انضمام اينكه گسترش فولاد در هفته نوزدهم مقابل فجر به تساوي بدون گل دست پيدا كرده و ‌صباي قم در آن سو بازي را با نتيجه 2 بر يك به تيم فوتبال استقلال تهران واگذار كرده‌اند و در حال حاضر شرايط نسبتا نا‌مطلوبي را نسبت به حريف خود دارند.

شايان ذكر است: گسترش فولاد تبريز هم اكنون با كسب 20 امتياز از 19 بازي در رده يازدهم جدول رده بندي قرار دارد و صباي قم نيز با همين تعداد بازي و كسب 16 امتياز در رتبه 13 جدول رده بندي قرار گرفته است.

قضاوت اين ديدار بر عهدهغلامرضا جباري مي باشد كه رسول فروغي و رضا عبدوس وي را همراهي مي كنند. داور چهارم هم حميد حاج ملك مي باشد.

بازي ساعت 14:30 آغاز شد.

سيد ايمان موسوي از تيم گسترش فولاد، در دقيقه 43 كارت زرد دريافت كرد.

نيمه نخست اين ديدار بدون گل مساوي به پايان رسيد.

فربد بهزادي دقيقه 57 براي تيم صباي قم گلزني كرد.

اين بازي در نهايت با برد يك بر صفر صباي قم به پايان رسيد.

**سايپا‌ يك - ذوب آهن صفر

تيم فوتبال سايپاي البرز در هفته بيستم و در ساعت 14:30 از حريف اصفهاني خود يعني ذوب آهن اصفهان پذيرايي مي‌كند، اين مسابقه در حالي برگزار مي‌شود كه شاگردان فيرات توانسته‌اند با كسب 25 امتياز از 19 بازي در جايگاه 8 جدول رده‌بندي قرار گيرند و در سوي ديگر ذوب آهن اصفهان كه اين روز‌ها براي فرار از قعر جدول دست و پاي مي‌زند در حال حاضر با 16 امتياز از 19 بازي در رده 14 جدول قرار دارد البته طرفداران ذوب آهن اميدوار هستند كه با ورود تقوي تغيير و تحولات عمده‌اي را در كسب امتيازات شاهد باشند.

قضاوت اين بازي بر عهده تورج حق وردي مي باشد كه بهرام حسيني و محمد جواد مداح كمك هاي وي هستند و هادي حاج عباسي داور چهارم اين بازي است.

بازي ساعت 14:30 آغاز شد.

كاوه رضايي در دقيقه 33 براي تيم سايپا گلزني كرد.

نيمه نخست اين ديدار يك بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.

نيمه دوم اين بازي اتفاق خاصي نداشت و در نهايت اين بازي با نتيجه يك بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.

**مس يك - تراكتور سازي يك

تيم فوتبال تراكتور سازي تبريز در هفته بيستم و در ساعت 15 ميهمان تيم فوتبال مس كرمان خواهد بود. اين در حاليست كه شاگردان مجيد جلالي تا كنون توانسته اند 33 امتياز از 19 بازي خود بدست آورند و جايگاه پنجم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص دهند اما مسي ها تنها با كسب 14 امتياز از 19 بازي در رده 16 جدول قراردارند و خطرات بسياري را احساس مي‌كنند البته شرايط مس‌ از نظر نتيجه‌گيري در هفته گذشته بهتر از حريف تبريزي خود بوده است زيرا آن‌ها با تساوي يك بر يك با ذوب‌آهن در هفته نوزدهم توانسته از يك امتياز آن ديدار را به خود اختصاص دهند اما تراكتورسازي با شكستي كه با نتيجه 2 بر يك از سپاهان متحمل شد درصدد است تا خود را در كورس رقابت با بالانشينان جدول حفظ كند.

قضاوت اين ديدار بر عهده سيد مهدي سيد علي مي باشد كه مصطفي فراهاني و هادي طوسي وي را همراهي خواهند كرد و علي صفايي نيز داور چهارم خواهد بود.

بازي ساعت 15 آغاز شد.

احمد حسن زاده در دقيقه 7 گل نخست تيم فوتبال مس را به ثمر رساند.

نيم نخست بازي با برد يك بر صفر مس به پايان رسيد.

علي كريمي در دقيقه 95 گل تساوي را براي تراكتورسازي به ثمر رساند تا اين تيم در دقيقه پاياني از شكست راهايي يابد.

اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

**سپاهان 3 - فجر صفر

تيم فوتبال سپاهان در اين هفته در ساعت 15 ميزبان فجر شهيد سپاسي شيراز است اين مسابقه در حالي برگزار خواهد شد كه بيشتر احتمالات گوياي پيروزي ياران كرانچاراست. زيرا طلايي پوشان اصفهان اكنون با 30 امتياز از 19 بازي در رتبه ششم جدول رده بندي قراردارند و در هفته 19 نيز توانسته اند تيم تراكتورسازي را شكست دهند و از نظر نفرات نيز به نظر برتر از حريف خود هستند.

در سويي ديگر نيز فجر شهيد سپاسي شيراز كه از هدايت ياوري برخوردار است با كسب 15 امتياز از 19 بازي در رده 15 جدول قرارگرفته ضمن اينكه ديدار هفته 19 خود را نيز با نتيجه تساوي صفر با گسترش فولاد به پايان رساند و به تقسيم امتيازات اكتفا كرده است و حالا بايد ديد كه آيا مقابل اين حريف اصفهاني خود مي‌تواند كسب نتيجه كند يا خير؟

قضاوت اين ديدار بر عهده البرز حاجي پور است كه مجيد ويشگاهي و مهدي ناصحي وي را همراهي خواهند كرد و وحيد كاظمي هم به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

بازي ساعت 15 آغاز شد.

مهدي شريفي دقيقه 3 براي سپاهان گلزني كرد.

امين جهان عاليان دردقيقه 14 اولين كارت زرد سپاهان را دشت كرد.

علي كريمي در دقيقه 18 دومين گل سپاهان را به ثمر رساند.

هادي عقيلي از تيم سپاهان در دقيقه 25 كارت زرد دريافت كرد.

مهرداد كريميان از تيم فوتبال فجر سپاسي در دقيقه 40 كارت زرد دريافت كرد.

نيمه اول بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.

مهدي شريفي در دقيقه 62 دومين گل خود و سومين گل سپاهان را به ثمر رساند.

صمد زارع از تيم فجر سپاسي در دقيقه 79 كارت زرد دريافت كرد.

مهرزاد معدنچي از تيم فجر سپاسي در دقيقه 90 كارت زرد دريافت كرد.

اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.

**فولاد صفر - راه آهن صفر

تيم فوتبال راه‌آهن در هفته جاري در ساعت 15 ميهمان تيم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود و به نظر مي‌رسد كه ياران منصور ابراهيم زاده كار سختي براي مقابله با حريف خود دارند تا بتوانند دست پر از ميدان خارج شوند زيرا ياران كه تا كنون با كسب 35 امتياز از 19 بازي در رده چهارم جدول قرار دارد وبه فكر صدرنشيني است اما تيم فوتبال راه‌آهن با كسب 17 امتياز از 19 بازي توانسته رده يازدهم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص دهد و بايد ديد كه تفكرات فكري در اين ديدار نسبت به تفكرات ابراهيم‌زاده برتر ي مي‌يابد يا اينكه ابراهيم‌زاده گوي سبقت را از فركي مي‌ربايد.

داور اين بازي جمشيد دانش‌مهر است و مهدي الوندي و بابك عباسقلي زاده وي را همراهي مي كنند و داور چهارم نيز محمدحسين زاهدي فر است.

بازي ساعت 15 آغاز شد.

نيمه نخست بازي بدون گل مساوي به پايان رسيد.

رضا خالقي‌فر، فرزاد آشوبي و آرمان قاسمي از تيم راه آهن و عبداله كرمي از تيم فولاد كارت زرد دريافت كرد.

اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

**نفت تهران صفر - استقلال خوزستان صفر

تيم فوتبال استقلال خوزستان در هفته جاري ميهمان تيم فوتبال نفت تهران است كه اين ديدار نيز در ساعت 15 برگزار شود اين مسابقه در شرايطي برگزار گردد كه نفت تهران تنها به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپوليس در رتبه دوم جدول قرار دارد و با 36 امتياز يحيي گل‌محمدي اكنون در انديشه صدر نشيني است اما ياران عبداله ويسي كه در هفته نوزدهم با نتيجه 2 برصفر متحمل شكست از ملوان شدند و هم اكنون با 22 امتياز از 19بازي در رتبه‌ي 10 جدول قراردارند و در انديشه‌ي آن هستند تا خود را به نيمه‌ي بالاي جدول رده‌بندي برسانند.

داوري اين ديدار بر عهده شاهين حاج بابايي است كه حسن يوسفي و تورج عيوض محمدي وي را همراهي خواهند كرد و رضا عادل داور چهارم خواهد بود.

بازي ساعت 15 آغاز شد.

نيمه نخست بازي بدون گل به پايان رسيد.

وريا غفوري از تيم نفت تهران و سهراب بختياري زاده و محمود تيغ نورد از تيم استقلال خوزستان در اين بازي كارت زرد دريافت كردند.

اين بازي در نهايت با تياوي بدون گل به پايان رسيد تا نفت تهران فاصله اش با پرسپوليس صدرنشين بيشتر شود.

**استقلال يك - داماش يك

تيم فوتبال استقلال تهران آخرين ديدار هفته بيستم را مقابل داماش گيلان برگزار خواهد كرد. اين ديدار در ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌‌شود و ياران اميرقلعه نويي به دنبال آن هستند كه فاصله امتيازات خود را با حريفان بيشتر كنند و در صدد گرفتن سه امتياز اين ديدار از ياران افشين ناظمي هستند و اين در حاليست كه تيم استقلال اكنون با 35 امتياز از 19 بازي در رتبه سوم جدول رده‌بندي قرار گرفته و تيم فوتبال داماش گيلان با 22 امتياز از 19 بازي توانسته جايگاه نهم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص دهد.

*تركيب استقلال اعلام شد

در بازي امروز استقلال با تركيب: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، پژمان نوري، آندرانيك تيموريان، جواد نكونام، ايمان باصفا، محمد قاضي و آرش برهاني برابر داماش به ميدان خواهد رفت.

بازي ساعت 16:20 آغاز شد.

حنيف عمران زاده از تيم استقلال در دقيقه 14 كارت زرد دريافت كرد.

عمران زاده در دقيقه 40 براي آبي ها گلزني كرد.

نيمه اول بازي با حساب يك بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

محمد قاضي و اميرحسين صادقي از تيم استقلال تهرات در دقيقه 82 كارت زرد دريافت كردند.

اين بازي در نهايت با نتيجه يك بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن