تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيكنان استقلال خوزستان مجبورند كه بگويند وقت‌كُشي نكرده‌اندنوروزي: با يحيي گل‌محمدي درگير نشدم/ شايد مقابل پرسپوليس بازي نكنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بازيكنان استقلال خوزستان مجبورند كه بگويند وقت‌كُشي نكرده‌اندنوروزي: با يحيي گل‌محمدي درگير نشدم/ شايد مقابل پرسپوليس بازي نكنم
مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: بازي نكردنم در نيمه دوم بازي با استقلال خوزستان و ربط آن به مشكلاتم با گل‌محمدي شايعه است.


رضا نوروزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص بازي ديدار تيم‌هاي نفت تهران و استقلال صنعتي خوزستان كه روز گذشته برگزار شد گفت: بازي ما مقابل اين تيم يك ديدار يكطرفه بود. به نظرم استقلال خوزستان آمده بود كه نبازد و ما در تمام مدت بازي در زمين آنها بوديم. البته قبول دارم كه بدشانسي هم آورديم چرا كه چند موقعيت خوب را از دست داديم و دو توپ هم به تير دروازه آنها زديم.

مهاجم نفت تهران درباره صحبت‌هاي بازيكنان استقلال خوزستان مبني بر اينكه آنها در اين بازي وقت‌كشي نمي‌كردند گفت: راستش ما هرچه ديديم فقط مي‌ديديم كه بازيكنان استقلال روي زمين افتادند و فكر مي‌كنم در 45 دقيقه 20 دقيقه آنها مصدوم بودند اما داور فقط 3 دقيقه وقت اضافه گرفت. اين تيم حتي يك موقعيت گل هم نتوانست روي دروازه ما ايجاد كند و فوتباليست‌هاي استقلال خوزستان مجبورند كه اين صحبت‌ها را انجام دهند.

نوروزي در مورد اينكه چرا نيمه دوم بازي نكرد و به ميدان نيامد هم افزود: همسترينگ پايم كش آمده بود و مجبور شدم نيمه دوم را بيرون از بازي باشم.

وي درخصوص اينكه گفته مي‌شود به دليل درگيري لفظي گل‌محمدي سرمربي نفت تهران در بين دو نيمه بازي مجبور شد نيمه دوم را بيرون از زمين باشد تصريح كرد: به هيچ‌عنوان اينطور نيست اينها شايعاتي است كه درست كردند. من اواخر نيمه اول همسترينگ پايم كش آمد. اين مشكلي بود كه در بازي با راه‌آهن برايم پيش آمد اما با پاي مصدوم بازي كردم.

نوروزي ادامه داد: من رابطه خوبي با گل‌محمدي دارم و با هم مشكلي نداريم اين حرف‌ها كه درباره مشكلات ما زده مي‌شود شايعه است.

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران درمورد ميزان مصدوميت‌اش و حضور يا عدم حضورش مقابل پرسپوليس در هفته بيست و يكم ليگ برتر اظهار داشت: من تازه به فيزيوتراپي آمدم تا ميزان مصدوميتم مشخص شود البته مي‌دانم كه بازي با پرسپوليس براي ما بسيار مهم است اما هنوز نمي‌دانم كه به اين بازي مي‌رسم يا نه.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن