تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801784041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجمه‌ها عليه داوري زياد استقنبرزاده: به نتايج رقبا كاري نداريم/ پرسپوليس و ذوب‌آهن تعامل كنند ما هم تعامل مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هجمه‌ها عليه داوري زياد استقنبرزاده: به نتايج رقبا كاري نداريم/ پرسپوليس و ذوب‌آهن تعامل كنند ما هم تعامل مي‌كنيم
مديرعامل باشگاه نفت گفت: ما به نتايج ساير تيم‌ها كاري نداريم و كار خود را انجام مي‌دهيم.


منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص ديدار دو تيم نفت و استقلال خوزستان، و اينكه در صورت نتيجه نگرفتن مدعيان نفت در صورت پيروزي مي‌تواند صدرنشين ليگ شود، اظهار داشت: بازي سختي مقابل اين تيم داريم هر ديدار حكم فينال دارد. سعي مي‌كنيم نگاهمان به نتايج ساير تيم‌ها نباشد ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم و تيم ما هم شرايط خود را دارد.

وي افزود: استقلال تيم خوبي دارد و هفته گذشته با وجود اينكه بازي خوبي مقابل حريفش انجام داد اما نتوانست امتيازي بگيرد آنها براي گرفتن امتياز وارد ميدان مي‌شوند. در هر حال هيچ بازي در ليگ آسان نيست و ما هم تلاش خود را مي‌كنيم كه امتياز لازم را كسب كنيم. اين ديدار مصاف دو مربي جوان است كه در ليگ تأثيرگذار هستند.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد اعتراض باشگاه راه‌آهن سورينت نسبت به قضاوت داور در ديدار اين دو تيم تأكيد كرد: من فيلم بازي را نديدم اما موضوعي كه وجود دارد اين است كه هم‌اكنون فشار زيادي روي داوران مي‌آوريم. در ديدار با داماش يك پنالتي صد درصد برايمان نگرفتند به هر حال همانطور كه مربي، بازيكن، مديرعامل اشتباه مي‌كنند داور هم امكان دارد اشتباه كند. در بازي با صبا اعتراض‌هاي زيادي صورت گرفت كه چرا پنالتي اعلام شد اما پس از آن مشخص شد كه پنالتي درست اعلام شده بود.

قنبرزاده در مورد اينكه در ديدار با راه‌آهن داور به اشتباه به جاي پورعلي گنجي به حمدي‌نژاد كارت زرد نشان داد و باعث شد كه بازيكن نفت اخراج نشود، افزود: اين موضوع را از شما مي‌شنوم من نظر خاصي در مورد داوري ندارم، به هر حال كارشناسان هستند كه در اينباره صحبت كنند از فاصله دور نمي‌توان در اينباره صحبت كرد.

مديرعامل باشگاه نفت در خصوص اينكه نفت سه بازيكن در تيم زير 22 سال دارد و نحوه تعامل اين باشگاه با تيم علي منصوريان چگونه است،‌ تصريح كرد: تيم زير 22 سال اوايل دي دو بازي دوستانه با كره جنوبي دارد كه مي‌توان در اين بازي از تمام افراد استفاده كرد تا وقفه‌اي در مسابقات ليگ به وجود نيايد. بازي‌ها حساس شده است و اگر همزمان برگزار شود، منطقي‌تر خواهد بود. به هر حال بايد كادر فني با سازمان ليگ جلساتي را برگزار كند تا در اينباره به جمع‌بندي نهايي برسند.

وي در مورد اينكه آيا نفت حاضر است در صورت باقيماندن همين سه بازيكن در تيم زير 22 سال در شروع مسابقات قهرماني زير 22 سال آسيا كه با مسابقات ليگ برتر تداخل دارد بازي‌هاي خود را ادامه دهد، گفت: ما در آن زمان با ذوب‌آهن و پرسپوليس بازي داريم كه آنها هم بيش از دو بازيكن در اين تيم دارند اگر آنها راضي باشند كه در اين شرايط بازي كنند ما هم اين موضوع را قبول خواهيم كرد. در واقع ظلم بالسويه عدل است. اگر همه تيم‌ها شرايطي يكسان داشته باشند مشكلي براي بازي‌ها نداريم.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن