تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبري پيش از بازي ؛ سايپا و ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نشست خبري پيش از بازي ؛ سايپا و ذوب آهن
كرج/ واحد مركزي خبر/ ورزشي مصاحبه دارد

تيم سايپاي البرز در هفته بيستم ليگ برتر فوتبال فردا از ساعت 14:20 دقيقه در ورزشگاه انقلاب اسلامي كرج به مصاف ذوب آهن اصفهان مي رود .
سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از ديدار فردا گفت : اميدوارم با پيروزي در برابر ذوب‌آهن روند رشد خود را در نيم‌فصل دوم آغاز كنيم و دوباره به شرايط خوب نيم‌فصل اول بازگرديم.
انگين فيرات افزود: ما پس از بازي با پرسپوليس دچار يك مشكل شديم و آن تمركزنداشتن تيم بود كه اميدوارم در بازي با ذوب‌آهن اين مشكل را نداشته باشيم.
وي در ادامه اضافه كرد: حريف مربي خود را تغيير داده و اين مسئله ما را با كمي ابهام روبرو كرده است با آنكه تقوي از سايپا شناخت خوبي دارد و اين مسئله مي‌تواند به ميهمان ما كمك كند تا در بازي فردا با شرايط بهتري بازي كند.
سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز گفت : ما پس از چند بازي تمام بازيكنان خود را در اختيار داريم و محروم و مصدومي نداريم كه اميدواريم اين مسئله ما را در كسب نتيجه لازم و پيروزي در بازي خانگي ياري دهد.
وي افزود : نتايج تيم در نيم‌فصل اول توقع همه را بالا برده و همين مسئله بار رواني مضاعف را به تيم ما تحميل كرده است.
سرمربي ذوب آهن اصفهان نيز در اين نشست خبري گفت: در ديدار با سايپا به دنبال ارائه يك فوتبال خوب هستيم و تلاش كرده‌ايم با تمركز كامل پاي به اين بازي بگذاريم، در صورتي كه سايپا هم تيم جنگنده و خوبي است و به طور حتم در خانه حريف كار آساني نخواهيم داشت.
مجتبي تقوي افزود: اميدوارم امتياز كامل اين ديدار را بگيريم و با دست پر كرج را ترك كنيم تا به وضعيت خودمان در جدول سر و سامان دهيم.
سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به رفتنش از باشگاه سايپا در سال گذشته گفت: من روزهاي خوبي در اين باشگاه داشته‌ام و اخلاقي نيست مسائل درون باشگاه را به بيرون بياورم.
تقوي در ادامه اضافه كرد: من كاپيتان و مربي اين تيم بوده‌ام و از همه توانم براي سربلندي اين باشگاه استفاده كرده‌ام كه هنوزم خودم را مديون و وام‌دار اين باشگاه مي‌دانم، با اين حال براي بازي فردا به دنبال موفقيت تيم ذوب‌آهن هستم و برايم موفقيت تيم و خوشحالي مردم اصفهان مهم است.
وي افزود: خوشحالم كه دوباره به كرج بازگشتم، من از اين شهر خاطرات خوبي دارم و هميشه خودم را مديون مردم اين شهر مي‌دانم.
سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان تصريح كرد: من در تيم ذوب‌آهن هم نگاه ويژه‌اي به بازيكنان جوان و آينده‌دار دارم و اميدوارم مربيان ما در تيم‌هاي مختلف نگاهي سازنده به فوتبال داشته باشند و به سمت تضمين كردن آينده فوتبال اين كشور قدم بردارند.
تقوي با بيان اينكه مردم عادت ندارند تيم ذوب‌آهن را در انتهاي جدول ببينند، خاطرنشان كرد: ما بايد تلاش كنيم از لحاظ روحي و رواني تيم را تقويت كنيم تا در كنار توان فني تيم شاهد اوج‌گيري ذوب‌آهن و حضور دوباره‌اش در بالاي جدول باشيم.
0002

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن