تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروتي:موج بكارگيري بازنشسته‌ها در دولت يازدهم به راه افتاده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ثروتي:موج بكارگيري بازنشسته‌ها در دولت يازدهم به راه افتاده است
نماينده مردم شهرستان‌هاي بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از سياست به‌كارگيري نيروهاي بازنشسته در بدنه دولت گفت: اكنون موج به‌كارگيري بازنشسته‌ها در دولت يازدهم به راه افتاده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، موسي‌الرضا ثروتي عصر امروز در نشست با فعالان سياسي خراسان شمالي اظهار كرد: اين دولت، دولت پير سالاري شده است و آن نشاط و تحرك دولت قبلي را ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه عدم به‌كارگيري نيروهاي بازنشسته در بدنه دولت منع قانوني دارد، گفت: صرفاً در برخي به‌كارگيري‌ها فرزندان و خانواده شهدا و ايثارگران مستثني شده‌اند.

ثروتي تصريح كرد: خود رئيس جمهور هم بارها به مسئولان تاكيد كرده تا از نيروهاي بازنشسته استفاده نشود ليكن به اين موضوع كمتر توجه مي‌شود.

اين نماينده اصول‌گراي مجلس شوراي اسلامي افزود: اگرچه دولت گذشته قابل انتقاد بود ليكن اقدامات خوبي را انجام داد.

وي با بيان اينكه اكنون مديران دولت يازدهم نسبت به دولت گذشته انتقادات فراواني را مطرح مي‌كنند، گفت: اين‌گونه انتقادات بدون در نظر گرفتن نقاط قوت و اقدامات شايسته كه انجام شده خارج از دايره عدالت است.

ثروتي تصريح كرد: در گزارش 100 روزه رئيس جمهور خيلي انتقادات به عملكرد دولت نهم و دهم انجام شد و لازم بود تا رئيس جمهور به جاي تخريب دولت گذشته عملكرد خود را ارائه مي‌كرد.

وي با يادآوري اينكه، زماني كه دولت اصلاحات جاي خود را به دولت نهم داد در بسياري از موارد از جمله تأمين اجتماعي بدهكاري فراواني ايجاد شده بود، اضافه كرد: تخريب عملكرد دولت‌هاي گذشته شايسته نيست و اين برخلاف مشي نظام اسلامي داد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري با اشاره به اينكه براي انتخاب استاندار خراسان شمالي كم‌ترين مشورت را وزارت كشور داشته و ليست ارائه شده از سوي نمايندگان استان بي توجهي شد، گفت: اين دولت، دولت اعتدال است و با دولت اصلاح طلبان متفاوت است و انتظار داشتيم كه از ايشان نيروهاي قوي‌تري استفاده مي‌شد، با اين وجود با انتصاب استاندار بومي تلاش خواهيم كرد تا تعامل داشته و به ايشان كمك كنيم.

وي در عين حال اضافه كرد: آوردن استاندار خراسان شمالي برنامه ريزي شده بود و در واقع پيشنهاد براي تصدي اين مسئوليت از سوي نماينده اسفراين پيگيري مي‌شد.

اين نماينده اصول‌گراي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بعضاً در محافل اين‌گونه مطرح مي‌شود كه نمايندگان استان در اين زمينه نقش داشتند، تاكيد كرد: اين طور نيست كه ما نمايندگان ليست را امضا كرده باشيم.

وي همچنين نسبت به عدم مشورت براي انتصاب معاونان استاندار و فرمانداران و برخي مديران كل انتقاد كرد و گفت: بالاخره نمايندگان انتظار دارند كه در اين زمينه مشورت‌هايي ارائه شده و از نيروهاي هر دو طيف در مسئوليت‌ها استفاده شود.

ثروتي تصريح كرد: دولت يازدهم مدعي عدالت و ميانه روي است و اين براي نمايندگان مردم انتظار ايجاد مي‌كند تا از نيروهاي هر دو گروه نيز استفاده شود و اگر گفته مي‌شد، دولت اصلاحات اصلاً انتظاري نداشتيم.

وي اظهار كرد: ما از استاندار انتظار داريم تا از نيروهاي اصولگرا در دستگاه‌هاي استان استفاده و در عزل و نصب‌ها نيز به اين موضوع توجه كند.

ثروتي همچنين از گروه‌ها و احزاب سياسي اصول‌گراي خراسان شمالي خواست تا براي پست‌هاي مديريتي در استان ليست‌هايي به نمايندگان براي پيشنهاد به استاندار ارائه كنند.

وي با تاكيد بر اينكه وحدت و همگرايي لازم بين نماينده ديگر حوزه انتخابيه وجود دارد، گفت: ما هيچ مشكلي با نماينده ديگر بجنورد نداريم و حتي ملاقات‌ها، پيگيري‌هاي وزارتخانه ها، مذاكرات در سطوح مختلف را مشتركا پيش مي‌بريم.

نماينده مردم شهرستان‌هاي بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: به طور حتم اين رويه به نفع مردم و نمايندگان حوزه انتخابيه است.

انتهاي پيام/63002/ي40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن