تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيب جمعه فهرج:نبايد به غرب اجازه فرصت‌طلبي بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطيب جمعه فهرج:نبايد به غرب اجازه فرصت‌طلبي بدهيم
خطيب جمعه فهرج گفت: نبايد در مذاكرات، به غرب زمان فرصت‌طلبي بدهيم، زيرا غرب به دنبال گرفتن همه حقوق ما است.


به گزارش خبرگزاري فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خيرالله ابراهيمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه بافت با اشاره به فرا رسيدن اربعين سرور و سالار شهيدان بر برگزاري مراسم باشكوه اربعين و حركت هيئت‌هاي عزاداري در اين روز تاكيد كرد.

خطيب جمعه فهرج بيانات روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب در هفته گذشته در زمينه فرهنگ و رعايت فرهنگ ديني را بياناتي كامل و جامع دانست و افزود: وظيفه ما تبعيت و پيروي از رهنمودهاي رهبر انقلاب است.

وي با اشاره به شبيخون فرهنگي دشمن، خانواده‌ها را بر تربيت فرزندان سفارش كرد و گفت: فرزندان امروز آينده‌سازان اين مملكت هستند و بايد نسبت به تمام مسائل آنها هوشيار باشيم.

ابراهيمي شهرستان فهرج را منطقه‌اي حساس خواند و تصريح كرد: بايد مردم و مسئولان به اين شهرستان توجه ويژه‌اي داشته باشند و مجموعه‌هاي فرهنگي و اعتقادي در اين شهرستان مورد توجه واقع شود.

وي با اشاره به مذاكرات ژنو بيان داشت: اصل مذاكرات خوب بود و صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي ما را اثبات كرد و اين كار بسيار پسنديده بود و تيم مذاكره‌كننده بايد مورد توجه قرار بگيرد و خود را مقابل اين تيم قرار ندهيم.

خطيب جمعه فهرج با بيان اينكه مسير فعاليت ما مشخص است، اظهار داشت: ما به دنبال انرژي هسته‌اي صلح‌آميز هستيم و اين حق ملت ما و حق تمام ملت‌ها است، ما ذره‌اي از حق خود نمي‌گذريم و تاكنون ثابت كرده‌ايم و و هر جا حق بوده است، ايستاده‌ايم.

ابراهيمي تصريح كرد: نبايد به غرب زمان فرصت‌طلبي دهيم و وظيفه خودمان را در اين زمينه انجام دهيم و به غرب در اين زمينه امتياز ندهيم، زيرا غرب به دنبال گرفتن همه حقوق ما است.

انتهاي پيام/80013/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن