تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهركرد:مقاومت روح انقلاب اسلامي/ سران غربي گستاخ‌تر شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهركرد:مقاومت روح انقلاب اسلامي/ سران غربي گستاخ‌تر شده‌اند
امام جمعه شهركرد گفت: كشورهاي غربي پس از انعقاد توافقات ژنو همچنان اظهارنظرهاي چندش‎آور خود را تكرار مي‌كنند و گستاخ‌تر از قبل شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حجت‌الاسلام محمدعلي نكونام در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد كه در مصلي امام خميني(ره) اين شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقواي الهي اظهار كرد: غفلت، بيماري خطرناكي است كه فرصت‌هاي زندگي را از ما مي‌گيرد و ما را گرفتار خسران و ضرر مي‌كند.

وي با بيان اينكه رستگاري انسان‌ها در سايه بندگي خدا حاصل مي‌شود، گفت: تلاش كنيم تا از مرز بندگي خدا عدول نكنيم و ياد خدا بر تمام ابعاد زندگي ما حاكم شود.

نكونام با بزرگداشت هفته پژوهش، افزود: پژوهش و تحقيق لازمه تكامل انساني است و انسان بايد تلاش كند تا در همه ابعاد زندگي خود يك محقق و پژوهشگر باشد.

امام جمعه شهركرد با بيان اينكه تقليد در زندگي امري مذموم است، تصريح كرد: دين اسلام از ما انتظار دارد يك مسلمان پويا و تلاشگر باشيم.

نكونام بر ضرورت فراهم كردن ابزار پژوهش و تحقيق در جامعه اسلامي تاكيد كرد و گفت: دولتمردان نظام اسلامي موظفند تا ابزار تحقيق و پژوهش را در جامعه فراهم كنند.

وي با گراميداشت 26 آذر، روز حمل و نقل، اظهار كرد: اين روز بهانه‌اي است تا از خدمات ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل و به ويژه رانندگان تجليل كرد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اظهارات اخير سران كشورهاي غربي، افزود: كشورهاي غربي پس از انعقاد توافقات ژنو همچنان اظهارنظرهاي چندش‎آور خود را تكرار مي‌كنند و گستاخ‌تر از قبل شده‌اند.

نكونام تصريح كرد: آن چه در حال حاضر مشاهده مي‌شود، خوشايند نيست و اگر شتاب در كارها صورت نمي‌گرفت و لبخندها كمتر زده مي‌شد شرايط بهتر از اين مي‌شد.

وي خاطرنشان كرد: ما در مذاكرات نه تنها تحريم‌ها را نشكستيم بلكه كارشكني‌هاي دشمن بيشتر هم شده است.

نكونام با بيان اينكه مقاومت، روح انقلاب اسلامي است، اظهار كرد: مقاومت شكل گرفته در جهان الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است و برهمين اساس ملت ايران هيچگاه دست از مقاومت خود برنمي‌دارند.

وي در بخش ديگري از خطبه‌ها بر ضرورت عمران و آباداني مساجد استان تاكيد كرد و گفت: عمران مساجد تنها به ظواهر اين اماكن نيست، بلكه به اهالي مسجد و حضور جوانان در آن است.

نكونام، همچنين ياد و خاطره شهيد محمدجواد تندگويان و شهيد آيت‌الله مفتح و همراهان وي را گرامي داشت.

انتهاي پيام/68004/ت30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن