تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه هشترود:دولتمردان ما بايد متوجه قضاياي غرب باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه هشترود:دولتمردان ما بايد متوجه قضاياي غرب باشند
امام جمعه هشترود با بيان اينكه دولتمردان ما بايد متوجه قضاياي غرب باشند و فرمايشات رهبري را آويزه گوش خود قرار دهند و در انجام كارهاي خود ثابت قدم باشند، گفت: ما به نتايج اجلاس ژنو زياد خوش‌بين نيستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، سيدسعيد رشادي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته هشترود اظهار كرد: اجلاس ژنو بايد به گفته‌هاي خود عمل كند زيرا آنها رسما زير قول خود مي‌زنند و بايد به پيمان خود پايبند باشند.

وي با بيان اينكه ابهت هيبت آمريكا در حال شكست است، افزود: آنها با اين كار خود به كشور ما توهين مي‌كنند و كشور ما را در معرض امتحان قرار داده‌اند.

خطيب جمعه هشترود به سخنان اخير اوباما رئيس جمهور آمريكا طي روزهاي اخير را يادآور شد و اظهار كرد: تمام سردمداران آمريكا دشمن ملت ايران بوده و هستند.

رشادي گفت: دولتمردان ما بايد متوجه قضاياي غرب باشند و فرمايشات رهبري را آويزه گوش خود قرار دهند و در انجام كارهاي خود ثابت قدم باشند.

خطيب جمعه هشترود در ادامه گفت: اختلافات در جامعه تاثير ناهنجاري را به دنبال دارد و دشمن هم مي‌خواهد نهايت استفاده را از اختلاف و رخنه در بين مسئولان و مردم استفاده كند.

وي افزود: حوادث بوجود آمده در كربلا و شهادت امام حسين (ع) هم ناشي از اختلاف بود و دشمن امروز قصد اختلاف در بين كشورهاي مسلمان و دوست را دارد و اگر اختلافات در بين تشكيلات باشد ضربه‌اي مهلك به بار خواهد آورد.

رشادي اذعان كرد: دشمن نتوانست با نقشه استعماري و استكباري خود نقشه شوم خود را دركشورها اجرايي كند و نخواهد هم توانست اين كار پليد خود را به جامه عمل بپوشاند.

وي به سالروز شهادت شهيد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و بيان داشت: شهيد مفتح انساني مبارز، انقلابي و آگاه به مسائل روز بود كه به عنوان مجتهدي آگاه و استادي برجسته فعاليتهاي علمي فراواني داشت.

امام جمعه هشترود با بيان اينكه نقش شهيد مفتح در جريان انقلاب اسلامي بر كسي پوشيده نيست، عنوان كرد: آنچه شهيد مفتح را برجسته كرده است نقشي بود كه اين شهيد بزرگوار در وحدت حوزه و دانشگاه داشتند.

وي با تاكيد بر اينكه اگر حوزويان و دانشگاهيان كنار هم قرار بگيرند جامعه در مسير سعادت قرار خواهد گرفت، افزود: شخصيت‌هايي چون شهيد مفتح و رهبر معظم انقلاب نقش اساسي در تقويت وحدت ميان حوزه و دانشگاه داشته‌اند.

رشادي با تاكيد بر اينكه قرارگيري حوزه و دانشگاه در كنار هم موجب نهادينه شدن پيشرفتهاي علمي و باورهاي ديني در جامعه مي شود، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه امر مهمي است كه اگر نباشد پيشرفتي در جامعه حاصل نمي‌شود.

انتهاي پيام/60006/ق40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن