تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار سنندج: بايد برنامه محوري را سرلوحه كار خود قرار دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: شهردار سنندج: بايد برنامه محوري را سرلوحه كار خود قرار دهيم
تنها راه كاهش هزينه هاي شهرداري ورود به بخش خصوصي است كه بايد مقدمات لازم براي واگذاري برخي از اين خدمات به بخش خصوصي صورت پذيرد. شهردار سنندج: بايد برنامه محوري را سرلوحه كار خود قرار دهيم


ايلنا: شهردار سنندج با تاكيد براينكه بايد برنامه محوري را سرلوحه كار خود قرار دهيم،گفت: تمامي مديران شهرداري بايد برنامه هاي يكساله خود را جهت بررسي لازم ارائه كنند.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" از " شادمان" در دومين جلسه شوراي اداري شهرداري سنندج اظهار داشت: شهرداري ها در سطح شهر قريب به 200 نوع خدمات به شهروندان ارائه مي دهند كه همواره هزينه هاي بسيار زيادي را به شهرداري ها تحميل مي كند.

وي تصريح كرد: تنها راه كاهش هزينه هاي شهرداري ورود به بخش خصوصي است كه بايد مقدمات لازم براي واگذاري برخي از اين خدمات به بخش خصوصي صورت پذيرد.

"شادمان" افزود: با واگذاري بخشي از خدمات شهرداري به بخش خصوصي مي توانيم بصورت دقيق تري بر ارائه اين خدمات نظارت داشته باشيم.

وي افزود: پس از ارائه برنامه از سوي مديران جمع بندي لازم براي اجراي پروژه هاي ضروري و همچنين رفع مشكلات و معضلات سطح شهر بر اساس اولويت صورت خواهد گرفت.

شادمان در پايان سخنانش يادآور شد: هرچند حل مشكل سد معبر مستلزم همكاري و تعامل شهروندان و دستگاه هاي مرتبط با اين قضيه است؛ اما براي رفع اين مشكل بايد نظارت دقيق تري از سوي مديران شهرداري صورت پذيرد.

شهردار سنندج ابراز اميدواري كرد: با اقدامات خوب در دست اجرا در جهت رفع مشكلات و معضلات سطح شهر، بتوانيم موجبات رفاه و آسايش شهروندان را فراهم كنيم.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن