تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804918851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي توجهي منابع طبيعي در خصوص زمين خواري/ يك سانت از حريم دريا آزاد نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بي توجهي منابع طبيعي در خصوص زمين خواري/ يك سانت از حريم دريا آزاد نشد
نوشهر - خبرگزاري مهر: امام جمعه نوشهر با اشاره به تجاوزات صورت گرفته به اراضي منابع طبيعي منطقه گفت: متاسفانه منابع طبيعي در خصوص زمين خواري و تجاوز به اراضي ملي بي توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود مشايخ در خطبه نماز جمعه نوشهر با انتقاد از افزايش تجاوز به اراضي منابع طبيعي گفت: اين تجاوزات و تبديل اراضي جنگلي به ساخت و سازها موجب نگراني همگان شده و عده اي غارتگر براحتي عرصه هاي جنگل ها و دامنه ها درا با دستگاه هاي بلدوزر صاف مي كنند و در آن ساخت و ساز مي كنند.

امام جمعه نوشهر افزود: اداره منابع طبيعي در خصوص زمين خواري و تجاوز به اراضي ملي توجه بيشتر كند و محيط زيست و دستگاه قضا در اين خصوص با جديت بيشتري وارد شوند و نظارت بيشتري كنند.

وي با اشاره به طرح آزادسازي دريا در دولت احمدي نژاد اظهار داشت: زمان دكتر احمدي نژاد قرار بود آزادسازي سواحل صورت بگيرد نه تنها يك سانت هم در اين منطقه آزاد نشد بلكه عده اي هم وارد حريم دريا هم شده اند و با نصب اسكله و موج شكن مراكز تفريحي و محيط هاي غيرفرهنگي براي خود ايجاد كردند و هيچ نظارتي در خصوص تجاوز به حريم دريا صورت نمي گيرد.

حجت الاسلام مشايخ در ادامه به بحث كمربندي نوشهر پرداخت و عنوان داشت: هفته گذشته يك نفر در تقاطع موسي آباد كمربندي بر اثر تصادف جان خود را از دست داد و اين اتفاق بطور مرتب درحال وقوع در كمربندي نوشهر شده است.

وي خطاب به اداره كل راه و شهرسازي استان و تاكيد بر بهره برداري زودتر از روگذر موسي آباد اظهار داشت: اين روگذر آماده بهره برداري شده اما بدليل تملك بخشي از حاشيه آن در انتظار پول و اعتبار متوقف مانده است و ما بايد چقدر كشته بدهيم تا اين روگذر افتتاح شود.

وي افزود: توقع داريم تا اداره كل راه و شهرسازي طبق قول و قرارهاي خود در خصوص بودجه راه عمل كند و بودجه هاي نوشهر را بجاي ديگري نفرستد.

امام جمعه نوشهر در بخش ديگر از خطبه هاي نمازجمعه به مسائل كلان كشور در خصوص توافقات هسته اي پرداخت و گفت: كشورهاي عربي منطقه از اقتدار ايران همواره هراس داشتند و توافقات اخير هسته اي نيز اين نگراني ها را در بين كشورهاي عربي منطقه بيشتر كرده است.

حجت الاسلام مشايخ افزود: ما هميشه اهل گفتگو و منطق بوده و هستيم و هيچگاه از حق مسلم هسته اي خود نمي گذريم و البته به ديگران هم چشم تجاوز نداشته ايم و معتقديم اين حق هسته اي جنبه صلح آميز دارد.

وي همچنين با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت دانشگاه و حوزه به منزله تحقق علم و ايمان توامان است و اين وحدت باعث شكل گيري تخصص همراه با تعهد مي شود.

وي اضافه كرد: هرچند در مسير وحدت دانشگاه و حوزه گام هاي برداشته شد اما تا مرز تحقق اين وحدت فاصله وجود دارد و دين و دانش بايد بيشتر به يكديگر نزديك شوند.

وي در بخش پاياني خطبه هاي نماز جمعه با تبريك ميلاد حضرت مسيح(ع) و قدرداني از اقدام شوراي خليفه گري ارامنه ايران در صدور بيانيه عنوان داشت: در اين بيانيه عنوان شده كه بدليل تقارن ميلاد حضرت مسيح با ايام سوگواري پيامبر اسلام جشن هاي ارمنه برگزار نمي شود كه از بابت اين احترام به پيامبر اسلام تشكر و قدرداني مي شود.

كد خبر: 2199434

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۵۲

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن