تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار بنياد نخبگان درباره ثبت اختراعات براي دريافت وام


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هشدار بنياد نخبگان درباره ثبت اختراعات براي دريافت وام
معاون فرهنگي بنياد ملي نخبگان گفت: ثبت اختراعات نبايد فقط به منظور دريافت تسهيلات باشد بلكه پرداخت تسهيلات بايد هدفمند بوده و مخترعان نيز براي تجاري شدن طرحها تلاش كنند.

به گزارش ايرنا، ˈسيدحسن حسينيˈ پنجشنبه شب در مراسم پاياني جشنواره خليج فارس در بوشهر افزود: اختراعات نخبگان بايد نياز كشور را برطرف كنند و نو و علمي باشد هر چند نيازي نيست مخترعان سطح علمي بالايي داشته باشند.

وي در ادامه گفت: براي سال آينده تغييرات اساسي در جشنواره اختراعات خليج فارس صورت مي گيرد.

معاون فرهنگي بنياد ملي نخبگان اضافه كرد: هدف نهايي اين جشنواره ها تلاش براي تبديل اختراعات به محصول است لذا بر همين اساس نبايد هدف را گم كنيم تا بتوانيم ايده ها را به محصول تبديل نماييم.

حسيني گفت: داوران در اين جشنواره ها بايد ايده هايي را كه قابليت تجاري شدن و تبديل به محصول را دارند شناسايي كنند.

وي ادامه داد: نخستين جشنواره منطقه اي در استان فارس، دومين در استان هرمزگان و سومين جشنواره در استان بوشهر برگزار شد.

رييس بنياد نخبگان كهكيلويه و بوير احمد نيز در اين مراسم گفت: جشنواره منطقه خليج فارس محلي براي بروز خلاقيت، ايده و مسابقه اي براي ايده هاي نو در حوزه ابتكارات و اختراعات است.

ˈعلي مراديˈ افزود: اين جشنواره مي تواند در افق نهايي خود توليد ثروت را داشته باشد و مقوله اصلي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي كه توليد ثروت از علم است را به منصه ظهور برساند.

رييس بنياد نخبگان استان خوزستان نيز گفت: اين جشنواره ها فرصت مناسبي است تا مخترعين دور هم جمع شوند و آثار و ابتكارات يكديگر را ببينند و الهام بگيرند.

ˈمحمدعلي فيروزيˈ افزود: همچنين ساير افرادي كه به ديدن اين محصولات مي آيند و مي بينند افرادي هم سن و سال آنها اختراع دارند تشويق مي شوند و انگيزه اي براي كار و تلاش بيشتر در آنها ايجاد مي شود.

وي گفت: برگزاري اين جشنواره ها به صورت منطقه اي اين فرصت را در اختيار مراكز استانها قرار مي دهد تا از اين موهبت استفاده كنند و امكانات تنها به مركز اختصاص پيدا نكند.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن