تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس بنياد نخبگان استان بوشهر:146 اختراع در جشنواره اختراعات خليج فارس نمايش داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد نخبگان استان بوشهر:146 اختراع در جشنواره اختراعات خليج فارس نمايش داده شد
رئيس بنياد نخبگان استان بوشهر گفت: در جشنواره منطقه‌اي اختراعات خليج فارس از 160 نفر 146 اختراع در اين جشنواره حضور يافتند.


‌به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، رحيم قاسميه عصر امروز در آيين اختتاميه جشنواره منطقه‌اي نوآوري و شكوفايي خليج فارس گفت: در اين جشنواره حدود 160 اختراع از استان‌هاي بوشهر، خوزستان، كهكيلويه و بوير احمد، و استان فارس و تعدادي هم از استان‌هاي تهران، اصفهان، مركزي، آذربايجان شرقي و غربي حضور داشتند.

وي افزود: اين اختراعات در زمينه‌هاي برق، الكترونيك، و كنترل به تعداد 48 اختراع، مهندسي مكانيك و خودرو 25 اختراع، مهندسي شيمي 26 اختراع، نفت، گاز و پتروشيمي بيش از 10 اختراع، پزشكي، مهندسي پزشكي و تجهيزات پزشكي بيش از 25 اختراع، مهندسي عمران 10 اختراع، مهندسي مواد و متالوژي 10 اختراع، مهندسي كشاورزي، صنايع غذايي و فناوري دريا 30 اختراع شركت داشتند.

قاسميه تصريح كرد: كميته داوري متشكل از 25 داور از كميته داوري بنياد ملي نخبگان و استان بوشهر و فارس و خوزستان بودند.

وي با تاكيد بر اينكه نتايج داوري‌ها و بررسي نهايي كميته داوران بيان كرد: اين نتايج حداكثر تا دو هفته آينده مشخص و از طريق بنياد نخبگان استان بوشهر اعلام مي‌شود و افراد تاييد شده مي‌توانند نتايج را رويت كنند.

رئيس ستاد بنياد نخبگان استان بوشهر بيان داشت: از 160 نفر 146 اختراع در اين جشنواره حضور يافتند.

وي بيان داشت: جوانان خواستار تحول و تيير هستند و فضاي چالشي كه در جشنواره سايه افكنده روح آرمان خواهي جوانان را سيراب مي‌كند.

قاسميه داوري كردن در اين جشنواره بسيار كار مشكلي بود تاكيد كرد: نخبگان بايد در قيد كلمه نخبه نباشند و آنچه كه هست بايد روح خدمت براي اين عزيزان مهم باشد.

انتهاي پيام/66006/ش20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن