تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از ثبت اختراع دريافت تسهيلات نباشد/ 2100 اختراع تائيده دريافت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هدف از ثبت اختراع دريافت تسهيلات نباشد/ 2100 اختراع تائيده دريافت كردند
بوشهر - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي بنياد ملي نخبگان گفت: هدف از ثبت اختراع دريافت تسهيلات نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد حسن حسيني پنجشنبه‌شب در آئين اختتاميه جشنواره منطقه‌اي نوآوري و شكوفايي اختراعات خليج فارس در بوشهر اظهار داشت: در اين جشنواره تلاش دهشا ستا تا اختراعاتي كه مي‌توان تبديل به محصول تجاري شوند، شناسايي و انتخاب شوند.

وي مهمترين هدف از برگزاري اين جشنواره‌ها را تلاش براي تبديل اين اختراعات به محصول تجاري عنوان كرد و بيان داشت: اختراعات نخبگان بايد نيازهاي كشور را رفع كند و محصولاتي باشند كه به صوت كاربردي درآيند.

معاون فرهنگي بنياد ملي نخبگان همچنين خواستار تلاش مخترعان براي تبديل اين اختراعات به محصول تجاري شد و افزود: هدف مخترعان نبايد تنها دريافت تسهيلات باشد و مخترعين بايد با نگاه به آينده براي تجاري سازي محصول خود تلاش كنند.

2100 اختراع تائيده دريافت كردند

وي از پرداخت تسهيلات متناسب با اختراعات خبر داد و بيان داشت: بنياد ملي نخبگان تاكنون 13 هزار نفر از نفرات برتر كنكورهاي سراسري، مخترعان و ساير نخبگان حمايت كرده است.

حسيني با اشاره به دريافت تاييديه سطح 3 بنياد ملي نخبگان توسط دو هزار و 100 اختراع، اضافه كرد: طرح‌ها و اختراعات بايد به سمت كاربردي‌شدن بروند و قابل عرضه در بازار باشند.

رونمايي از 146 اختراع در اين نمايشگاه

رئيس بنياد نخبگان استان بوشهر با اشاره به حضور بيش از 160 مخترع و نوآور در اين جشنواره اظهار داشت: مخترعين و نوآوران استان‌هاي بوشهر، خوزستان، فارس، كهكلويه و بوير احمد و هرمزگان در اين جشنواره حضور دارند كه از 160 نفر 146 اختراع در اين جشنواره حضور يافتند.

رحيم قاسميه نهادينه ساختن فرهنگ تجاري سازي و كسب ثروت از دانش و هدف راهبردي تبديل ايده به محصول را از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه عنوان كرد و ادامه داد: اين جشنواره بخش‌هايي از توانمندي جوانان ايراني را در راستاي رسيدن به خودكفايي كشور در ابعاد مختلف و به‌ويژه در بخش علمي را به نمايش مي‌گذارد.

وي با اشاره به حضور 25 نفر در كميته داوري اين جشنواره، افزود: نتايج داوري‌ها و بررسي نهايي كميته داوران تا دو هفته ديگر اعلام مي‌شود و نتايج قابل رويت خواهد بود.

رئيس بنياد نخبگان استان بوشهر در ارتباط با مخترعين و مبتكرين اين جشنواره نيز گفت: استان‌هاي فارس، خوزستان و بوشهر بيشترين تعداد شركت كنند در اين جشنواره را دارد و 20 نفر از مبتكران خانم هستند و 20 نفر از مبتكران نيز داراي مدرك دكتري هستند.

ارتباط مخترعين با هم و تشويق براي حضور جوانان در عرصه‌هاي علمي

رئيس بنياد نخبگان استان خوزستان نيز در اين آئين به اهميت برگزاري چنين جشنواره‌هايي اشاره كرد و اظهار داشت: ارتباط مخترعين و مبتكرين با هم و استفاده از ايده‌ها و نظرات هم در رشد علمي و ثبت اختراعات جديد كمك خواهد كرد.

محمدعلي فيروزي تشويق افراد مختلف براي حركت در اين مسير علمي را از ديگر مزاياي برگزاري اين جشنواره‌ها اعلام كرد و بيان داشت: برگزاري منطقه‌اي اين جشنواره‌ها فرصت مناسبي براي استان‌ها براي ارائه اختراعات است.

علي مرادي رئيس بنياد نخبگان استان كهگيلويه و بوير احمد نيز اين جشنواره را فرصتي مناسب براي بروز خلاقيت و ايده‌هاي جديد مخترعان و مبتكران دانست و گفت: توليد ثروت از علم كه همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري است از ديگر دستاوردهاي اين جشنواره است.

كد خبر: 2199357

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۱:۵۶

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن