تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدارك شبكه پويا براي اربعين حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تدارك شبكه پويا براي اربعين حسيني
انيميشن هاي "قصه هاي آسماني "، "روزنه اسرار" و "داستان راستان" انيميشنهايي است كه شبكه پويا براي شب اربعين حسيني تدارك ديده است.


به گزارش حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه پويا و به نقل ابولفضل علم بيگي مدير تامين شبكه پويا 3انيميشن با موضوعات مذهبي براي پخش از شبكه پويا اماده شده است.

وي با بيان اين خبر افزود:شبكه پويا با آنكه يك شبكه تخصصي براي تامين و پخش انيميشن است اما در عين حال در زمان مناسبتها ويژه ايام سال خنثي نبوده وبه فراخور انيميشن هاي موجود ،كنداكتور را همگام با هر مناسبتي تغيير مي دهد.

از انيميشنهاي اماده شده براي پخش مي توان به انيميشنهاي" قصه هاي آسماني" به كارگرداني عليرضا فرماني ،"روزنه اسرا" به كارگرداني محسن نظر پور و"داستان راستان" به كارگرداني سيد حسين سلطاني اشاره كرد.

انيميشن "داستان راستان"روز يكشنبه اول آبان ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود
سيد حسن سلطاني كارگردان مجموعه انيميشن "داستان راستان "به مناسبت پخش يك قسمت از اين مجموعه گفت: اين مجموعه انيميشن در قالب 14 قسمت 15 دقيقه اي كه هر قسمت از آن داراي داستان مستقل از ساير قسمت‌هاست و با تكنيك سه بعدي كامپيوتري و به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا ساخته شده است.

سلطاني با بيان اينكه در هر قسمت يكي از موضوعات ديني و قرآني محور اصلي داستان را تشكيل مي‌دهد، يادآور شد: سعي شده تا با الهام گرفتن از حكايات نقل شده در كتاب «داستان راستان» مخاطبان كودك و نوجوان را با يكي از آموزه‌هاي ديني و اخلاقي به صورت غيرمستقيم آشنا كنيم تا مخاطب با ديدن اين سريال به اهميت رعايت اين موارد در زندگي پي ببرد.

وي در ادامه داد: تمامي قسمت‌هاي مختلف اين اثر از گرافيك واحدي برخوردار است. كارگرداني اين مجموعه برعهده من بوده و كار نگارش فيلمنامه نيز توسط مجموعه‌اي از نويسندگان و فيلمنامه‌نويسان به اتمام رسيده است.

انيميشن "روزنه اسرار"به كارگرداني محسن نظر پور در 13قسمت 10 دقيقه اي و با تكنيك 3 بعدي كامپيوتري و به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليد و هم اكنون به مناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني روزدوشنبه دوم آبان ساعت 16:56از شبكه پويا پخش مي شود.

نظر پور در باره داستان اين مجموعه به خبر نگار روابط عمومي مركز پويانمايي صبا گفت: اين مجموعه به شرح داستان هايي مي پردازد كه ريشه در نيكي و بدي انسانها دارد. وقايعي كه شايد در زندگي هر فردي اتفاق بيافتد ولي نداند كه اين اتفاق پاداش يا جزاي اعمال خود اوست.

داستانهايي كه به نوعي ريشه در ماوراء دارد و نگاهي متفاوت به اتفاقات روزمره زندگي انسانها دارد.

وي در ادامه افزود: آياتي از قرآن كريم وجود دارد كه به روشني گواهي مي دهد هر انساني پاداش عمل نيك خود را مي بيند. مجموعه روزنه اسرار با نگاهي ويژه به اين آيات و نيز با در نظر گرفتن احاديث ، روايات و نقل قول هاي معتبر بزرگان سعي كرده داستانهايي آموزنده را در بستري جذاب و آموزنده به بينندگان ارائه دهد. مهمترين ويژگي اين مجموعه محدود نبودن مخاطبان آن به گروه سني خاصي بوده و ميتواند براي مخاطب عام داراي جذابيت باشد.

مجموعه انيميشن «قصه‌هاي آسماني» به كارگرداني علي رضا فرماني با تكنيك 2 بعدي ، ويژه گروه كودك و نوجوان وبه تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليد شده، به مناسبت فرا رسيدن اربعين در جدول پخش برنامه هاي شبكه پويا قرار مي گيرد.

«قصه‌هاي آسماني» عنوان مجموعه‌ انيميشن با موضوعات مختلف آئيني و ديني است كه در هر يك از قسمت‌هاي اين مجموعه به بخشي از زندگي پيامبر اكرم(ص) و زندگي ائمه‌اطهار(ع) در 14 دقيقه پرداخته شده است.

گفتني است، انيميشن "قصه هاي آسماني " روز يكشنبه اول آبان ساعت 19:45 از شبكه پويا پخش مي شود.

انتهاي پيام/ص

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن