تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802910581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كدي كه بايد پيش از خريد گوشي موبايل بدانيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كدي كه بايد پيش از خريد "گوشي موبايل" بدانيم
با توجه به گستردگي تغييرات فني و پيچيدگي محصولات جديد تلفن همراه لازم است پيش از خريد يك گوشي جديد مواردي مورد توجه قرار گيرد.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، با توجه به شرايط بازار موبايل و سخت بودن انتخاب يك گوشي اصل و سالم لازم است كه افراد پيش از خريد گوشي تلفن همراه به برخي موارد توجه كند.

برخي نكات مهمي كه به هنگام خريد و پس از آن در زمان نگهداري انواع گوشي تلفن همراه بايد به آن توجه كرد، عبارتند از:

يكي از نكات مهمي كه لازم است حتما هنگام خريد گوشي مورد توجه قرار گيرد شماره سريالي است كه بر روي قاب پشت، جعبه گوشي هك شده است. اين شماره را مي‌توان از طريق شماره‌گيري كد مخفي *#06# (ستاره مربع 06 مربع) بر روي صفحه ال.سي. دي مشاهده كرد كه لازم از قطعا شماره‌اي كه بر روي ال.سي.دي ظاهر مي‌شود با آنچه بر روي قاب پشت و جعبه گوشي هك شده مطابقت داشته باشد.

نكته‌ي ديگر آنكه بايد حتما توجه شود كه از خريد گوشي بدون جعبه اكيدا خودداري شود. هم‌چنين خريد گوشي‌هايي بدون گارانتي يا با گارانتي‌هاي تقلبي موضوعي است كه بعدها مي‌تواند مشكلات متعددي براي فرد ايجاد كند، به همين دليل لازم است صحت و تاريخ گارانتي از طريق ارسال پيام كوتاه حتما تست شود.

نكته‌ي ديگر آنكه پيش از خريد بايد دقت شود كارت گارانتي و ليبل روي جعبه مخدوش نباشد. هم‌چنين پيش از تحويل و دريافت كامل از فروشنده متعلقات گوشي كاملا از لحاظ آنتن‌دهي ارسال و دريافت صدا و كاركرد قسمتهاي مختلف همانند دوربين، بلوتوث و WAFI تست شود. علاوه بر اين هنگام خريد گوشي تلفن همراه دريافت فاكتور آدرس‌دار ممهور به مهر فروشگاه به آدرس مورد نظر الزامي است.

نكته ديگر آنكه از نصب نرم‌افزار‌ها به صورت غيراورجينال بر روي گوشي هوشمند توسط افراد غيركارشناس خودداري كنيم. زيرا اين موضوع يكي از عوامل مهم خارج‌شدن از گارانتي محسوب مي‌شود.

علاوه بر اين در ارتباط با گوشي‌هايي كه در شرايط خاص بايد استفاده شوند ( به عنوان مثال گوشي‌هاي ضد آب، ضد گرد‌وغبار و يا گوشي‌هايي با افزايش طول عمر باتري) لازم است حتما به شرايط درج شده در دفترچه راهنما توجه شود و يا از طريق مراجعه به وب‌سايت شركت توليد‌كننده اين موارد بررسي شود.

اما اگر پس از رعايت تمام اين موارد پس از خريد گوشي شما دچار ايراد نرم‌افزاري و سخت‌افزاري شد، به مراكز خدمات پس از فروش مجاز كه تحت نظارت قرار دارند مراجعه كنيد. هم‌چنين قبل از اقدام به خريد هر گوشي براي دريافت اطلاعات كامل در ارتباط با گوشي تلفن همراه و گارانتي آن به سايت نمايندگي‌هاي مجاز يا دفاتر آنها مراجعه كنيد.

نكته ديگر آنكه پس از خريد گوشي و هنگام استفاده از آن به نكاتي كه گوشي شما را از گارانتي خارج مي‌كند دقت كنيد. به عنوان مثال آب‌خوردگي، ضربه، نرم‌افزار غير اورجينال، نوسانات برق، استفاده از باتري و شارژر‌هاي غيراصلي مواردي هستند كه باعث مي‌شوند شركت ارائه‌كننده‌ي گارانتي از ارائه‌ي خدمات گارانتي به شما خودداري كند.

هم‌چنين در صورتي كه زمان گارانتي گوشي شما به پايان رسيده باشد، لازم براي دريافت خدمات حتما به تعميرگاه‌هايي كه داراي مجوز‌ خدمات و تعميرات از اتحاديه صنف دستگاه‌هاي مخابراتي و ارتباطي هستند مراجعه كنيد.

انتهاي پيام/

بانكي

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن