تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819934992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي برترين هاي همايش بين المللي توانمندسازي خانواده و سلامت پايدار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: معرفي برترين هاي همايش بين المللي توانمندسازي خانواده و سلامت پايدار
سمنان / واحد مركزي خبر / اجتماعي گزارش دارد

همايش بين المللي توانمندسازي خانواده و سلامت پايدار با هدف تبيين نقش الگوسازي اسلامي در توانمندي خانواده ها در سمنان برگزار شد .
هيات داوران اين همايش از مجموع 80 مقاله ارسالي داخلي و خارجي به دبيرخانه ، 69 مقاله را پذيرفتند و 10 مقاله نيز به عنوان برترين ها انتخاب و در كتابي منتشر شد.
سلامت معنوي ، رواني ، اجتماعي و اقتصادي در توانمند سازي خانواده با الگو گيري از سبك زندگي اسلامي از محورهاي اصلي اين همايش بود.
در اين همايش مقاله quotation mark سيتي تور آيشاحسن quotation mark از كشور مالزي در بخش سلامت رواني ، مقاله quotation mark حميده زالي quotation mark در بخش سلامت معنوي، مقاله quotation mark محمدعلي شعبان پور quotation mark در بخش سلامت اجتماعي و مقاله quotation mark نسرين تبريزيان‌ quotation mark در بخش سلامت اقتصادي هر سه از استان سمنان به عنوان مقاله هاي برتر انتخاب و معرفي شدند .
حسين انواري سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) كشور در اين همايش گفت : حفظ كرامت انساني و توجه به توانمند سازي خانواده ها از رويكردهاي مهم كميته امداد در حمايت از مددجويان است .
وي افزود: بيش از چهار ميليون نفر مددجوي كميته امداد هستند و سالانه بيش از سه ميليون نفر هم بصورت موردي از خدمات كميته امداد بهره مند مي شوند.

0002

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن