تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب يلدا، آخرين فرصت ارسال آثار به جشنواره تسنيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شب يلدا، آخرين فرصت ارسال آثار به جشنواره تسنيم
دومين جشنواره داستان كوتاه تسنيم، ويژه نويسندگان فارسي زبان سراسر دنيا با محوريت افغانستان برگزار مي‌شود.


سيد محمود حسيني نويسنده و مدير موسسه فرهنگي تسنيم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مخاطب شناسي و پيوند نويسندگان فارسي زبان با ادبيات افغانستان يكي از مسائل در كنار مطالعات تخصصي و نوشتن براي كودك و نوجوان مي‌باشد.

وي در مورد هدف جشنواره خاطرنشان كرد: در بحث ادبيات كودك و نوجوان افغانستان به صورت تخصصي مفهوم جهاني‌اش به خلق آثاري كه براي اين قشر نوشته شده باشد نگاه جدي نشده است بنابراين تصميم گرفته شد تا جشنواره داستان را با موضوع كودك و نوجوان افغانستان برگزار كنيم.

حسيني ادامه داد: بابك صحرانورد از ايران، پروين پژواك از پراگ، عباس آرمان و معصومه كوثري از كابل نسيم خليلي از تهران، داوران دومين جشنواره جايزه ادبي تسنيم هستند.

اين نويسنده بيان داشت: حضور نويسندگان فارسي زبان از نقاط مختلف باعث جذابيت و رقابت مي‌شود تاكنون آثاري از ايران، افغانستان، آدلايد استراليا، لاهور پاكستان، گوتنبرگ، مالمو سوئد، چپمكن قزاقستان، آلمانريال ازميز تركيه، يونان، ناروي و اتريش به دبيرخانه جشنواره رسيده است.

وي ادامه داد: در دوره نخست اين جشنواره تقي واحدي از بلخ مقام اول، فاطمه بخشي از اصفهان مقام دوم، سهراب سروش غيبي و غلامرسول جعفري مشتركا مقام سوم را كسب كرده‌اند.

اين نويسنده در مورد نحوه ارسال آثار گفت: نويسندگان آثار خود را تا پايان آذر به آدرس [email protected] و يا سايت جشنواره www.tasnim-ins.com ارسال كنند.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن