تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال
نظر به استقبال گسترده توليدكنندگان عرصه ديجيتال و تعداد پرشمار آثار ارسالي به دبيرخانه هفتمين جشنواره بين المللي رسانه هاي ديجيتال، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره تا 10 ديماه تمديد گرديد.
نظر به استقبال توليدكنندگان عرصه ديجيتال و تعداد پرشمار آثار ارسالي به دبيرخانه هفتمين جشنواره بين المللي رسانه هاي ديجيتال، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 ديماه تمديد شد.

به گزارش عصرايران، در اين دوره توليد كنندگاني كه اثر خود را در فروشگاه هاي كافه بازار يا سيبچه بارگذاري نموده اند مي توانند بدون نياز به ارسال فيزيكي محصول با درج لينك اثر خود در پنل مربوط به جشنواره به نشاني login.saramad.ir مراحل ثبت نام خود را نهايي كنند.

همچنين تصاوير منتشر شده در شبكه اينستاگرام با درج تگ #dgfestival در بخش هنرهاي ديجيتال اين جشنواره شركت داده خواهند شد.

تاكنون بيشتر آثار مطرح توليد شده در سال جاري در بخش نرم افزار‌هاي رسانه اي شركت كرده اند. هفتمين جشنواره رسانه هاي ديجيتال در7 بخش اصلي (تارنماهاي اينترنتي و رسانه هاي برخط، نرم افزارهاي تلفن همراه و سامانه هاي برخط غير اينترنتي، بازي هاي رايانه اي و سرگرمي هاي ديجيتال، نرم افزارهاي رسانه‌اي، هنرهاي ديجيتال، پژوهش- فناوري و ايده، توليدات دانش آموزي) و 4 جايزه (مراكز فرهنگي ديجيتال، ناشرين ديجيتال، جايزه ويژه سال و جايزه ويژه فرهنگ سازي) برگزار مي گردد.

براي شركت در جشنواره مي توانيد به نشاني login.saramad.ir مراجعه نماييد و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88845692 تماس حاصل فرماييد.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن