تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشاره «جيمز كامرون» به شباهت سري «آواتار» با پدرخوانده‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اشاره «جيمز كامرون» به شباهت سري «آواتار» با پدرخوانده‌ها
«جيمز كامرون» اعلام كرد كه مجموعه فيلم‌هاي آواتار شباهت زيادي به سه‌گانه پدرخوانده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «جيمز كامرون»، كارگردان سرشناس آمريكايي و برنده سه جايزه اسكار، اعلام كرد كه مجموعه فيلم‌هاي آواتار شباهت زيادي به سه‌گانه پدرخوانده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، كامرون خالق آثار ماندگار تاريخ سينما چون تايتانيك و آواتار اعلام كرده، در قسمت‌ دوم اين مجموعه فيلم‌هاي علمي-تخيلي، تماشاگران سينما را به دنياي زير آب منطقه و ديدار خانواده «پاندورا» مي‌برد و در آنجا مخاطبان با خانواده‌اي شبيه خانواده سه گانه پدرخوانده، ساخته فرانسيس فورد كوپولا آشنا مي‌شوند.

قسمت‌هاي بعدي آواتار قرار است، طي قراردادي به ارزش نيم ميليارد دلار ميان دولت نيوزلند و كمپاني‌هاي فاكس قرن بيستم و «لايت استورم» (متعلق به جيمز كامرون) در خاك اين كشور مقابل دوربين برود.

جيمز كامرون كه فيلمنامه اين سه قسمت را در مكاني نزديك به نيوزلند نوشته مي‌گويد تجربه ساخت اولين قسمت فيلم «آواتار» در نيوزلند بسيار فوق‌العاده بود و ما از اين كه مي‌توانيم ساخت اين فيلم‌ها را در نيوزلند ادامه دهيم، بسيار خوشحاليم.

آواتار كه در دو سال گذشته اسكار بهترين جلوه‌هاي ويژه و فيلم‌برداري را كسب كرد، ساخت آن يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي هنري و سينمايي سال ‌2009 بوده است. اين فيلم همچنين پرفروش‌ترين فيلم تمام ادوار تاريخ سينما نيز به شمار مي‌رود. آواتار موجب شد تا كامرون براي دومين‌بار پس از «تايتانيك» براي دريافت جايزه گلدن گلوب بهترين كارگرداني به‌روي سن برود.

قسمت دوم آواتار در نوامبر سال 2016 به روي پرده سينماها مي‌رود و «استفن لانگ» بازيگر نقش اصلي آن را خواهد بود.

انتهاي پيام

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن