تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جيمز كامرون سه ادامه آواتار را نيوزيلند مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جيمز كامرون سه ادامه "آواتار" را نيوزيلند مي‌سازد
جيمز كامرون كارگردان اعلام كرد سه ادامه اي كه قرار است بر فيلم "آواتار" ساخته شود در نيوزيلند ساخته مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از بي بي سي، دولت نيوزيلند و جيمز كامرون كارگردان سه‌گانه‌اي كه در راه است با اعلام خبر ساخته شدن اين سه فيلم در نيوزيلند نشان دادند كه مقدمات توليد اين سه فيلم در جريان است.

اين خبر به اين معني است كه حداقل 413 ميليون دلار آمريكا (500 ميليون دلار نيوزيلند) در اين كشور هزينه و صدها شغل براي مردم ايجاد مي شود. اين خبر در حالي اعلام شد كه دولت نيوزيلند ماليات بر صنعت فيلم را افزايش داد و آن را از 15 درصد به 25 درصد رساند.

فيلم اول "آواتار" نيز در نيوزيلند فيلمبرداري شده بود و در سال 2009 به نمايش درآمد و سه اسكار را به خانه برد. اين فيلم سه بعدي پردرآمدترين فيلم همه تاريخ سينما نام گرفت.

در بيانيه‌اي از سوي ايتوي جويس وزير توسعه اقتصادي نيوزيلند خبر ساخته شدن اين سه فيلم به عنوان خبرهاي جالب براي صنعت فيلم اين كشور ياد شد. در اين اعلاميه آمده است: ادامه‌هاي "آواتار" صدها شغل و هزاران ساعت كار در بخش سينما ايجاد مي كند و در كنار آن مشاغل جانبي در ديگر بخش هاي اقتصاد نيز ايجاد مي شود.

بر مبناي قوانين جديد نيوزيلند پايه دريافت ماليات 20 درصد تعيين شده و يك پنج درصد ديگر نيز به منظور كسب درآمد براي نيوزيلند قابل مطالبه است. اين تغييرات به منظور حمايت از توليدات داخلي و افزايش توليدات ملي درنظر گرفته شده است.

جيمز كامرون پيشتر اعلام كرده بود اين سه فيلم را از سال 2016 به بعد، هر كدام با يك سال فاصله اكران مي كند.

كامرون از مدتي پيش در نيوزيلند به سر مي برد تا بتواند روي داستان هاي اين فيلم متمركز شود.

سه ادامه "آواتار" با همكاري كمپاني قرن بيستم فاكس ساخته مي شود و قرار است جاش فريدمن نويسنده "كوكب سياه"، ريك حافا و آماندا سيلور نويسنده فيلم "قيام سياره ميمون ها" و شين سالرنو نويسنده فيلم "وحشي ها" كار نوشتن فيلمنامه هاي اين سه قسمت را انجام دهند.

كامرون دنياي آواتار، داستان و شخصيت هاي آن را بسيار چندوجهي و خارق العاده خوانده و مي گويد سه ادامه "آواتار" از آن چه ابتدا فكر مي كرد پيچيده تر و غني تر از آب درآمده است.

كامرون قصد دارد مانند پيتر جكسون عمل كند و كار فيلمبرداري هر سه فيلم را سال آينده شروع كند.

كد خبر: 2196454

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۰۹:۱۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن