تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده هاي اصلي ارتباطي آذربايجان شرقي باز است/ ادامه عمليات مسيرگشايي در مناطق روستايي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جاده هاي اصلي ارتباطي آذربايجان شرقي باز است/ ادامه عمليات مسيرگشايي در مناطق روستايي
تبريز – خبرگزاري مهر: مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي گفت: تمام مسيرهاي اصلي در استان باز بوده و تردد در آنها جريان دارد.

رسول زاده صبح يكشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: با وجود اينكه در چند روز گذشته شاهد بارش سنگين برف در كليه نقاط آذربايجان شرقي بوديم اما با تلاش شبانه روزي نيروهاي زحمتكش راهداري اداره راه و شهرسازي آذربايجان شرقي، تمام راه هاي اصلي و فرعي استان باز بوده و تردد در آنها حتي بدون استفاده از زنجير چرخ نيز ادامه دارد.

وي در ادامه به لزوم رعايت نكات ايمني از سوي رانندگان در هنگام بارش برف در مناطق كوهستاني اشاره و تاكيد كرد: با توجه به اينكه آذربايجان شرقي از جمله مناطق كوهستاني كشور بوده و مناطق مرتفع و گردنه هاي آن در فصول سرد سال دچار برف گرفتگي و طوفان و كولاك شديد مي شود، بنابراين از رانندگان تقاضا داريم كه در عبور از اين مناطق نكات ايمني چون استفاده از زنجير چرخ، رانندگي با سرعت مطمئنه و پرهيز از ترمزهاي شديد و ناگهاني را رعايت كنند.

رسول زاده در ادامه تصريح كرد: بر همين اساس كليه گردنه هاي استان چون شبلي بستان آباد و سامبوران در مسير اهر – كليبر با پديده مه، طوفان و كولاك روبرو هستند و رانندگي در اين مسيرها نيازمند رعايت كامل نكات ايمني است.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي در خصوص وضعيت راه هاي روستايي استان نيز گفت: تا كنون چندين مرحله عمليات بازگشايي مسيرهاي روستايي در نقاط مختلف صورت گرفته است كه بدليل بارش هاي پراكننده دوباره شاهد مسدود شدن اين مسيرها بوده ايم با اين وجود ماموران راهداري با تمام توان در حال بازگشايي مسيرهاي روستايي بسته شده مي باشند تا ساكنان اين مناطق با مشكل عبور و مرور روبرو نشوند.

رسول زاده بيشترين مسيرهاي روستايي مسدود شده را در شهرستان هاي مرند، ورزقان، اهر، كليبر، هشترود و چاراويماق اعلام و خاطرنشان كرد: مسيرگشايي در اين مناطق ادامه دارد و در موارد مورد نياز بصورت اورژانسي و با ارسال اكيپ هاي راهداري نسب به باز كردن جاده هاي روستايي اقدام مي شود.

كد خبر: 2195728

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۱:۱۹

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن