تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803723097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بيله‌سوار:45 هزار تن صادرات از گمرك بيله‌سوار انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بيله‌سوار:45 هزار تن صادرات از گمرك بيله‌سوار انجام شده است
فرماندار شهرستان بيله‌سوار گفت: در هشت ماه امسال بيش از 45 هزار تن كالا از گمرك بين‌المللي بيله‌سوار صادر شده كه ارزش آن 18 ميليون دلار بوده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رسول زيبانژاد صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان بيله‌سوار اظهار داشت: اين شهرستان با توجه به قابليت‌هايي كه در حوزه صادرات و تجارت دارد و با وجود گمرك و پايانه مرزي با مشاركت شركت‌هاي مختلف واردات و صادرات توانسته‌ اقدامات مثبت در تحول اقتصادي انجام دهد به طوري كه علاوه بر صادرات در هشت ماه امسال 8 هزار تن واردات به ارزش 3 ميليون دلار در گمرك بيله‌سوار انجام شده است.

وي تصريح كرد: ترانزيت از اين گمرك به خارج از كشور انجام شده كه به ارزش 28 هزار ميليارد ريال و با رقم 435 هزار تن بوده است.

فرماندار شهرستان بيله‌سوار افزود: ترانزيت خارجي كه از ساير گمركات كشور به گمرك بيله‌سوار انجام شده 398 هزار تن به ارزش 14 هزار ميليارد ريال بوده و در اين مدت بيش از 62 هزار و 741 دستگاه خودرو و وسايط نقليه اعم از سبك و سنگين از اين گمرك تردد كرده‌اند كه اين ميزان نسبت به موعد مقرر در سال قبل 11 مورد افزايش نشان مي‌دهد.

زيبانژاد يادآور شد: 730 هزار نفر اتباع آذري و ايراني از گمرك بيله‌سوار ورود و خروج داشته‌اند كه 83 درصد آنها اتباع آذري و مابقي ايراني بوده‌اند كه در قياس با مدت مشابه سال قبل رشد 17 درصدي را در اين ترددها شاهد هستيم.

وي با انتقاد از عدم توزيع و توازن اعتبارات در سطح استان بدون نگاه ملي به شهرستان مرزي بيله‌سوار كه گمرك آن متعلق به شهرستان نبوده بلكه جنبه استاني و ملي دارد، بيان داشت: اتباع آذري و خارجي كه از اين گمرك تردد مي‌كنند به هيچ عنوان مدعي نيستند كه به شهرستان بيله‌سوار وارد شده‌اند بلكه مي‌گويند به خاك ايران وارد شديم و اين نگاه ملي مي‌طلبد تا شهرستاني كه روزانه ميزبان 300 هزار اتباع آذري است، به مرز توسعه يافتگي برسد.

فرماندار شهرستان بيله‌سوار با بيان اينكه 70 درصد اين اتباع آذري براي درمان به استان مراجعه مي‌كنند، افزود: با توجه به اين افزايش ورود اتباع آذري شايسته است تا امكانات و زيرساخت‌ها مهيا باشد كه قرار بود چهار كميته براي استقبال و آماده‌سازي شرايط و امكانات مورد نياز براي ورود اتباع تشكيل شود كه مسئوليت سه كميته بر عهده مسئولان استاني و يك كميته بر عهده شهرستان بود كه اين كميته‌ها شامل كميته فرهنگي، اقتصادي و گردشگري امنيتي و انتظامي با مسئوليت مسئولان استاني و كميته استقبال از اتباع آذري بر عهده ما بود كه در اين زمينه از سوي مسئولان استاني هيچ اقدامي صورت نگرفته است.

زيبانژاد تصريح كرد: ما حتي بارها از مسئولان درخواست كرديم كه مسئوليت چهار كميته را به شهرستان تفويض كنند تا كارها و اقدامات مورد نظر انجام شود اما در اين باب نيز هيچگونه اقدامي صورت نگرفته است.

60 پروژه نيمه‌تمام همچنان بلاتكليف است

اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در بحث طرح‌هاي عمراني 60 پروژه عمراني در اين شهرستان بلاتكليف است كه هفت پروژه نيمه‌فعال و بقيه غيرفعال است و از نظر آب شرب 170 قشلاق و آبادي با تنگناهاي جدي در اين زمينه مواجه هستند.

فرماندار شهرستان بيله‌سوار به ظرفيت‌هاي ممتاز بخش كشاورزي و دامداري اشاره كرد و ابراز داشت: اين شهرستان 120 هزار هكتار اراضي مستعد دارد كه درآمد كشاورزان از توليدات محصولات متنوع كشاورزي بيش از 285 ميليارد تومان است به طوري كه اين شهرستان به انبار غله معروف است.

زيبانژاد ادامه داد: سالانه 200 هزار تن گندم مرغوب در اين شهرستان توليد مي‌شود و تحويل سيلوها شده تا علاوه بر تامين نياز استان به ساير استان‌ها ارسال شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي در پايان سخنان خود وجود 600 واحد دامي سبك و سنگين، توليد 40 هزار تن محصولات دامي متنوع به ارزش 188 ميليارد تومان و فعاليت 28 دامداري صنعتي را در اين شهرستان يادآور شد و گفت: ما بايد اين ظرفيت‌ها را قدر بدانيم.

انتهاي پيام/62003/ر40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن