تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان ايجرود:برنامه‌هاي هفته پژوهش بايد بومي‌سازي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان ايجرود:برنامه‌هاي هفته پژوهش بايد بومي‌سازي شود
مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان ايجرود گفت: برنامه‌هاي هفته پژوهش بايد بومي‌سازي و متناسب با شهرستان‌ها تهيه شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان نقي ناصر احمدي امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان ايجرود اظهار داشت: اين جلسه به منظور برنامه‌ريزي براي انتخاب معلمان نمونه و گراميداشت هفته پژوهش شهرستان ايجرود تشكيل شده است.

مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان ايجرود در ابتداي جلسه به اقدامات انجام شده در راستاي انتخاب معلمان نمونه سال تحصيلي جاري پرداخت و اضافه كرد: تشكيل ستاد، صدور ابلاغ و شرح وظايف براي اعضا، برگزاري جلسات توجيهي براي مديران مجتمع‌ها و مدارس شبانه‌روزي و تشكيل شوراي آموزش و پرورش از جمله اهداف اين جلسه است.

وي در ادامه از بومي‌سازي برنامه‌هاي هفته پژوهش و ارسال آن به مدارس براي اجرا خبر داد و خاطرنشان كرد: تبليغات و اطلاع‌رساني در سايت، تشكيل جلسات كميته پژوهشي، فراخوان مسابقه با عنوان يك مشكل و هزار راه حل، اجراي كارگاه‌هاي پژوهشي در مدارس و مجتمع‌ها در هفته پژوهش از برنامه‌هاي اين اداره در هفته پژوهش است.

اين مسئول با اشاره به اينكه در كميته پژوهشي شهرستان مصوب شده به ازاي سوق دادن هر چهار دانش‌آموز از طرف معلم در جهت انجام پژوهش دانش‌آموزي كه با تاييد كميته پژوهش شهرستان همراه شود، امتياز يك اقدام‌پژوهي براي آن معلم اختصاص داده شود، تصريح كرد: با اين روش در سال‌هاي آينده شاهد رشد پژوهش‌هاي دانش‌آموزي در شهرستان ايجرود خواهيم بود.

در پايان جلسه علي سردارزاده رئيس گروه تحقيقات و پژوهش اداره‌كل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اينكه امروزه مبناي يادگيري دانش‌آموزي بر پايه پژوهش استوار است، تاكيد كرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان ايجرود در زمينه پژوهش ابتكارات و فعاليت مناسبي را انجام داده است.

انتهاي پيام /73002/غ20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن