تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران خبر داددرخشش اسلامشهر در مسابقات قرآني شهرستان‌هاي استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران خبر داددرخشش اسلامشهر در مسابقات قرآني شهرستان‌هاي استان تهران
مديركل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران از درخشش دانش‌آموزان دختر و پسر اسلامشهري در مسابقات قرآني شهرستان‌هاي استان تهران خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اسلامشهر، رحيم زماني ظهر امروز در مراسم تجليل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، نماز، عترت و فرهنگي شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: قرآن نور هدايت براي بشريت است كه با بهره‌گيري از قرآن مي‌توان از لحاظ روحي و معرفتي خود را تقويت كرد.

زماني افزود: بعد از گذشت 1400 سال از نزول قرآن، هنوز آيات و نشانه‌هاي آن كهنه نشده و منورتر از گذشته نورافشاني كرده و چراغ راه هدايت انسان‌هاي با معرفت است.

وي تأكيد كرد: راه قرآن استوارترين و پايدارترين راه‌ها است، كه با قدم گذاشتن در اين راه انسان از منحرف شدن در فساد و تباهي و دام‌هاي شيطاني در امان و محفوظ خواهد ماند.

اين مسئول تصريح كرد: دام‌هاي زيادي براي فرزندان اين سرزمين پهن شده است تا به بيراهه كشيده شوند و از راه سعادت و خوشبختي منحرف شوند، دشمنان تلاش مي‌كنند با به انحراف كشيدن جوانان ما، برعليه نظام مقدس جمهوري اسلامي مقابله كنند.

زماني گفت: ما استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي را در جهت توسعه و آباداني كشورمان مي‌خواهيم، اما دشمنان اين سرزمين استفاده از اين علم را به دور از راه روشن و نمايان قرآن و آرمان‌هاي والاي اسلام ناب محمدي (ص) مي‌خواهند.

وي در ادامه سخنان خود گفت: اسلامشهر در بين شهرستان‌هاي استان تهران، همواره از جايگاه خوبي برخوردار بوده و هميشه در بين رتبه‌هاي اول تا سوم مسابقات و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، علمي و آموزشي قرار داشته و زبان‌زد بوده است.

دانش‌آموزان اين شهرستان در طي سال تحصيلي 92-91 در مسابقات قرآن، نماز، عترت، فرهنگي، علمي و... حائز رتبه‌هاي برتر در مراحل مختلف منطقه‌اي، استاني و كشوري شدند.

انتهاي پيام/2302

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن